Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Een twijfelachtig hiephoera

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Een twijfelachtig hiephoera
    Posted: 16 Januari 2015 om 12:27
Tons gips is er af, de voet staat redelijk recht en hoefd er niet af, maar hij moet er nog steeds mee omhoog zitten, 6 weken, maar zoals dat in het ziekenhuis gaat is de afspraak pas over 7 weken, zo wordt er telkens een stukje van je leven opgeknabbeld. Na die 6(7) weken valt het besluit of hij een aangepaste zool in zijn wandelschoenen krijgt of een hele aangepaste schoen. Ik blijf nog even mantelzorgen. Wat zal ik zeeën van tijd krijgen in de lente. Misschien moet ik dan maar met de voetjes omhoog me als een prinses laten bedienen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2015 om 12:35
al ene keer goed nieuws dan dat het blok aan zijn been eraf is. En die ene week wat moet hij dan met zijn voet doen? In zijn nek leggen of al stillekes wandelen om te kunnen zien of het een zool of een schoen wordt?
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2015 om 13:04
zo dat is ook wat met je man Ton.
Fijn dat het gips er nu af is, maar dat zal niet meevallen nog 7 weken er mee omhoog zitten.
Ik wens jullie alle twee veel sterkte!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2015 om 13:23

Sterkte voor jullie twee. Tom met opknappen en Magtelt met mantelzorgen.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2015 om 13:42
ook vanaf hier veel sterkte voor jullie allebei.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2015 om 14:22
Heel veel sterkte voor jullie beiden. 

Ik heb ook 3 weken met mijn voet vooruit na een operatie aan mijn voetzool in een rolstoel door gebracht. Het betekent niet dat je dan helemaal niets meer kunt. Als het goed is wordt je steeds handiger in zelf dingen doen. Het vergt wat aanpassingen in je huis, van je manier van denken en de nodige creativiteit. Dat laatste heb jij zeker wel, Magtelt!;)

Ik weet niet wat er gebeurd is met zijn been, maar een tip; Zorg ervoor dat de beenspieren en enkel/voet, voor zover onbelaste beweging toegestaan is, niet verstijfd! Hopelijk heeft Ton al fysiotherapie?? zij kunnen adviseren hoe Ton zoveel mogelijk zelf kan bijdragen aan zijn herstel. 

Ter info; ik kan inmiddels al weer wat mankend en met pijn lopen. 

groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2015 om 21:15
sterkte voor de komende weken.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 00:59
nou ja een horde zijn jullie overheen zullen we maar denken
op naar de volgende
sterkte saampjes
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 08:40
veel sterkte Ik hoop dat tom van lezen en puzzelen houd anders duurt een dag wel lang lijkt mij.
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 10:14
Het speelt de hele dag World of Tanks op de computer.

Tja, het advies was zo veel mogelijk hoog zitten en weinig lopen, dus ik kan geen activiteiten voor hem verzinnen of boos worden om zijn pasjagedrag. Het is al mooi dat hij niet meer met een plastic hoes hoeft te moeilijken onder de douche en dat hij even mag staan.

Ik word al een vuilnisexpert en ik ruim de vaatwasser al heel efficient in. Dat waren zijn taken, naast stofzuigen en kattenbak scheppen en schoonmaken. Maar dat waren vaardigheden, die ik me al lang geleden eigen had gemaakt.

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2015 om 10:40
Clap
O Magtelt je bent er maar weer druk mee. Het gaat goed komen hoor!
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2015 om 20:24
Ik begrijp dat jullie uitkijken naar de lente en wat meer mobiliteit. Het allerbeste voor jullie allebei.
Grx
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2015 om 08:42
Tja, als mannen iets hebben zijn het vaak net kinderen, als vrouwen iets hebben moeten ze het maar zien te redden. 

Nog even doorbijten en dan kun je hem rustig weer aan het werk zetten.

Enne, hij kan toch wel de kleertjes die je maakt voor de poppen voor je aan elkaar zetten? Daarbij kan hij heel gemakkelijk zijn been omhoog houden.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2015 om 10:06
Zeg hem dat soldaten vroeger hun eigen sokken breiden en geef hem een patroon - dat het later toch een poppenjurkje blijkt
te worden alla LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2015 om 18:40
Vandaag heeft Ton met zijn krukken rondgelopen, in een gewoon looptempo! Hij kon van alles zonder mijn hulp. Alleen het halen en brengen van een kop koffie gaat beter in de rolstoel dan op krukken. Maar dan kan hij een blad op de zitting zetten en het ding als rollator gebruiken! Gelukkig had ik een slagroomschnitt uit de aanbieding van Plus gekocht, dit was iets om te vieren.

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2015 om 18:44
LOL
O Magtelt, jij zoekt altijd wel iets om te vieren Thumbs Up
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2015 om 18:59
Ja, ik had die taart al gekocht voordat hij ging lopen, en ik heb niet gezegd "Lopen kon je met anderhalf al", wat een beheersing, hè?

wat rozengeur.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2015 om 19:11
Heerlijk dat het nu echt de goede kant opgaat!
Dat is zeker wel een feestje waard.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2015 om 20:19
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ja, ik had die taart al gekocht voordat hij ging lopen, en ik heb niet gezegd "Lopen kon je met anderhalf al", wat een beheersing, hè?
Magtelt, wat ben je toch een heerlijk mormel.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2015 om 11:34
gelukkig !!!
ps hang een tasje om zn nek, kan ie alles vervoerenLOL, koffie blijft natuurlijk moeilijk!
alhoewel in de thermosfles kan t dan weer wel!
veel stekte met de ''laatste loodjes''
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns