nee, geen nationale complimentedag |
Reageer |
Autheur | |
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 Januari 2015 om 15:52 |
en ik wil ook geen ouwe koeien uit de hobbysloot (op) halen maar:
deze ''andere'' kant van dit forum wilde ik al tikken vóór dat er (weer eens) een bommetje ontplofte..: dat ik me telkens verbaas dat er hier zóveel lieve, behulpzame mensen zijn die iemand op weg helpen door mee te denken, zelfs mee te haken of te breien als er onduidelijkheid in een patroon zit of op wát voor vraag dan ook . . .. Zo'n behulpzaamheid ontstaat als je op elkaar betrokken bent en niet als het (alleen maar) een patronendeelforum is .. dit voor mij warme gevoel van dit forum wilde ik dus tikken .. liet het ff zitten maar doe het nu alsnog...hulde aan alle trouwe dames hier !!! |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die bom verbaasde mij enorm - heb het vanochtend zitten lezen en dacht pfffr. Kijk internet is natuurlijk plat, je kunt niet
zien dat iemand een gekke bek trekt terwijl hij/zij iets intikt en het dus grappiger, leuker of ernstiger bedoelt dan iets overkomt.
Ik probeer daar voorzichtig mee te zijn, ga niet in woede iets typen, ga een blokje om
Als een vraag je tegenstaat laat het dan aan een andere hobbydoos over, want eerlijk is eerlijk we zeggen nooit ga maar ergens anders vragen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, lw1463, ik denk wel eens bij een moeilijke vraag "Even wachten of Lidwina, Mutti of lw1463 hier antwoord op weten". Of ik kijk in Zoeken en als ik iets makkelijk gevonden heb, hoop ik dat de zoeker ook even verder kijkt dan haar neusje lang is. Ik werd dit keer boos omdat Lidwina aangevallen werd, anders had ik mijn kattige bekje wel dichtgehouden.
Ik geef ook een compliment aan de behulpzamen en aan degenen die de sfeer hier leuk houden. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik tel tot honderd!!!
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik kom helaas gewoon minder hier. De zin in de weg wijzen, vriendelijk de methodes uitleggen etc. Heb alle energie voor mezelf en creatieven nodig en wil dat beslist niet meer investeren in een eindeloos verhaal omdat Renske gewoonweg niet een makkelijke uitleg van hoe dit forum werkt, "aanbiedt". Op facebook zie je ook overal olifanten in porceleinkasten, dus het zal wel de nieuwe manier van sociale omgang zijn geworden maar ik weiger me daar aan te conformeren. Dus ik steek mijn kop in het zand en negeer het hier. Lees wat ik wil lezen en de rest... boeien zoek het maar uit. Dat is niet wie ik ben maar wel ben geworden. Jammer maar helaas.
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het moeilijke van dit forum vind ik dat er door nieuwelingen telkens fatsoen van ons gevraagd wordt en behulpzaamheid en vriendelijkheid en eindeloos geduld. Terwijl er zelf dikwijls alleen gehaald wordt en onverschilligheid voor terug komt.
Als je er dan na talloze keren je andere wang toegekeerd te hebben eens een dag geen zin in hebt en je uit je slof schiet. Iemand het kan een ieder gebeuren dan ben je meteen het slechtste van het slechtste. En dat is nu net waar ik dan een punthoofd van krijg. Dus fijn dat Marlene even een opkikker geeft hier aan al die lieve hulp doosjes die hier rondhobbelen elke dag weer en tomeloos vrijwilligersschouders overal onder zetten! |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jazeker, een compliment voor de helpenden hier. Eerlijk gezegd neem ik niet eens altijd de moeite te lezen wat iemand vraagt . En daarbij, mocht ik iets hebben dan kan ik het amper in mijn bestanden terug vinden. Nu ben ik alles aan het sorteren dus wie weet kan ik binnenkort wel meer helpen. Hoewel, laatst zocht ik iets dat ik al goed had opgeslagen, dacht ik, maar ik moest me nog een ongeluk zoeken.
Maar: ook ik zeg petje af voor iedereen hier die zo behulpzaam is!!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mwah tomeloos wil ik mezelf niet noemen, ik drink 2 kopjes koffie en neem dan de stand in hobbyland door en ik hou van cijfertjes,
dus een leuke puzzel op zijn tijd is niet te versmaden. En ik bekijk graag andermans kunsten
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het zou al helpen als newby's bij het inschrijven worden gewezen op het topic WELKOM in de rubriek Even voorstellen. Dan kunnen ze kiezen of ze het wel of niet lezen en dan is het hun verantwoordelijkheid of ze willen binnenploffen of rondkijken.
Zelf beweren ze altijd dat ze via google op de hobbydoos kwamen en dan na het inschrijven direct terugkwamen bij het gezochte topic. Als ze eerst op de startpagina van het forum komen, lijkt het me logischer om eerst rond te kijken, vooral bij Even voorstellen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |