Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Telkens weer...

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2015 om 12:37
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Ja via Google kun je veel vinden, maar dan moet je wel weten welke zoekterm je moet gebruiken. Zo heb ik gisteren uren gezocht naar patronen voor mooie honden, heb er alles bij elkaar maar 1 kunnen vinden. Genoeg andere hondpatronen (naaipatroon trouwens) maar niet die van goede kwaliteit, zodat het een echte hond lijkt.

Dus zo gek vind ik het niet dat mensen er hier naar vragen. Je daar druk om maken is erg slecht voor je bloeddruk, je kunt dan beter je schouders ophalen en iets voor jezelf doen. 

http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2015 om 12:44
Ik heb Garfield en Alf gescand, maar nou weet ik zelf niet eens of het haak of brei patronen waren. Ik houd me maar bij de poppenkleren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 09:42
Bedankt allemaal, eigenlijk zocht ik die bijna op een echte hond lijken, dus ook met lang haar. Maar ik zag al dat ik iets zoek dat er bijna niet is. Die honden die zo levensecht lijken die zijn 'genaaldvilt' (weet niet hoe je het echt noemt, in elk geval met een prikker op een bol wol prikken tot je de vorm hebt) en dat lukt me niet, dat heb ik jaren geleden geprobeerd, Dus helaas, die mooie honden zal ik niet kunnen maken. En voor de gewone honden heb ik nu al heel wat patronen, dankzij jullie hulp.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 10:11
ik heb ze wel een gezien op Pinterest.
oant Sjen
Back to Top
Maria16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maria16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 10:26
Om een vachtje te krijgen zal je het misschien toch moeten breien of haken zoals deze gedaan is.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 11:49
http://www.pinterest.com/pin/300404237615011245/

http://www.pinterest.com/source/prettytoys.ru/

misschien staat hier iets bij?
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 12:56
Ik heb even in mijn naaipatronen gezocht, helemaal geen honden. En in de brei- en haakboeken, die ik heb, staan geen uitgetekende patroondelen, dus die zijn ook waardeloos. Helaas, je zult je met een echte hond moeten behelpen.

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 13:39

deze lijken mij wel echt.
oant Sjen
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 16:57
Ja Bloem, die mooie had ik ook gevonden, die zijn zeker de moeite waard.

Enne, denk dat ik toch ook ga haken en/of breien, heb een mooie bol garen gekocht Scheepjes Grizzly: 

Ik heb hem hier in het dorp in de winkel gekocht, zag er mooi uit en ze hadden er een beer liggen, van dit materiaal gemaakt en die zag er ook prachtig uit. Dus ik vond het waard om het eens zelf te proberen. Een beer, hond of kat. Wat het zal worden weet ik nog niet.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 17:01
Maria16, dat hondje is een leuke, echt zo'n lekker schoffie. Zo'n hond zou ik nu wel in het echt willen hebben.

Dus ja Magtelt een echte hond zou ik graag willen hebben. Maar mijn man niet en als je een hond neemt dat moet je het wel beide willen vind ik.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 17:04
Originally posted by Maria16 Maria16 wrote:

http://knuffels-breien-en-haken.jouwweb.nl/garfield

Leuke site, dank voor het delen.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 17:11
Om te haken heb ik ook deze gevonden, is ook een heel mooie: http://www.larsdesign.com/crochet/fluffyfriend2.pdf

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 17:16
Had jij ook een berenverzameling? Ik had er al één voor de grote rage losbarstte, begonnen met mijn oude beer uit mijn kinderjaren. Maar ik ontmoette van die rare types. "Lust jouw beer ook honing?" en "Oh, de hele vakantie was verpest, ik had de pijama van Teddy vergeten". Toen heb ik een aantal verkocht, een aantal aan een goed doel gegeven en er vier of vijf gehouden. Oude beer heb ik nog.

wat rozengeur.
Back to Top
Maria16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maria16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 18:23

Maria16, dat hondje is een leuke, echt zo'n lekker schoffie. Zo'n hond zou ik nu wel in het echt willen hebben.

Dus ja Magtelt een echte hond zou ik graag willen hebben. Maar mijn man niet en als je een hond neemt dat moet je het wel beide willen vind ik.

Dank je Janne-Marie,ze bestaan wel hoor,maar dan iets groter en ik heb ze ook gehad.

Om te haken heb ik ook deze gevonden, is ook een heel mooie: http://www.larsdesign.com/crochet/fluffyfriend2.pdf

Die is ook heel leuk en lijkt net echt.

Originally posted by omajan omajan wrote:

Originally posted by Maria16 Maria16 wrote:

http://knuffels-breien-en-haken.jouwweb.nl/garfield

Leuke site, dank voor het delen.

Graag gedaan.
Back to Top
Margresse View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Margresse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 19:23
Phew! Gelukkig heb ik een halve roman geschreven in mijn welkomstverhaaltje. :D
http://margreetzelfmaakzooi.blogspot.nl/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2015 om 19:33
Ja, dat was een leuk verhaal. Heb je mijn Welkom gelezen? Ook een halve roman.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2015 om 11:24
Ja Magtelt, ik heb een tijd heel veel beren gemaakt. Omdat het een nogal dure hobby was en ik niet wist waar ik ze allemaal moest laten ben ik gestopt. Heb er een aantal verkocht voor de Brandwondenstichting en de rest ligt zielig in zakken op zolder, een staat op de slaapkamer en een zit op een rieten stoeltje in de woonkamer.

Vorig jaar of zo was ik op zolder aan het zoeken naar iets, zag ik iets harigs liggen en dacht dat het een van mijn beestjes was, bleek het een dood muisje te zijn (ik heb ook heel kleine gemaakt). Mens, wat schrok ik, had het dode muisje bijna opgeraapt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2015 om 21:46
Hier liggen de dode muisjes meestal bij de achterdeur . . . (soms zijn ze erg groot en heet het geen muis meer . . . ook erg fijn)
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2015 om 12:46
Iek.

Toen ik vroeger katten had (huiskatten, ze kwamen toen nog niet buiten), lag er ook wel eens een muisje buiten bij de achterdeur. Zal wel een andere kat als cadeautje voor mijn katten hebben neergelegd.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns