foto plaatsen |
Reageer |
Autheur | |
Mia316
Hobbywonder Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Januari 2015 om 16:55 |
Hallo allemaal het is weer een hele tijd geleden dat ik iets gemaakt hebt maar nu heb ik weer iets af wil het jullie laten zien maar heb totaal geen idee meer hoe ik hier een foto moet plaatsen dus damens heb jullie hulp weer eventjes nodig bedankt
|
|
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wanneer je de zoekfunctie op dit forum zou gebruiken, kom je o.a. dit antwoord tegen:
Eerst op internet zetten bij flickr, mijnalbum, tinypic of een van die andere fotosites - daarna kun je ze in je bericht opnemen met die url link die je erbij krijgt.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Maria16
Duizendpoot Lid sinds: 16 Januari 2015 Status: Offline Points: 162 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je een online fotoalbum hebt dan moet je die daar in zetten voordat je de foto hier kunt plaatsen,je moet dan de IMG code kopieren en hier plakken.
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eerst de foto op facebook zetten en dan de link kopiëren werkt ook
|
|
Grx
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zet mijn foto's gewoon op mijn pc onder mijn afbeeldingen en als je dan
http://tinypic.com/index.php gebruikt moet je gewoon de link voor forums kopiëren en in uw bericht plaatsen |
|
|
|
Maria16
Post Options
Thanks(0)
|
Dat bedoelde ik met een online fotoalbum Bep.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
wilt dat dan zeggen dat er ergens online een fotoalbum van mij zweeft? (buiten hier natuurlijk maar die zet ik er zelf op)
|
|
|
|
Maria16
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat klopt want tinipic en photobucket en er zijn er nog meer zijn online albums,maar niemand kan daar verder inkijken hoor,tenzij je je ww doorgeeft.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb helemaal geen wachtwoord hoeven ingeven en registreren heb ik ook niet gedaan.
gewoon van mijne pc, hop en link plaatsen |
|
|
|
Maria16
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ook kunnen,je hebt erbij waarbij je geen ww in hoeft te vullen zoals tinipic,dit is éénmalig,maar ik weet niet zeker of de foto er bij tinipic op blijft staan zoals bijv bij photobucket dat echt je eigen album is waarbij je een gebruikersnaam en ww moet invullen.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |