Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Schaatsen en gehaakte sneeuwvlokken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Schaatsen en gehaakte sneeuwvlokken
    Posted: 29 Januari 2015 om 12:57
Wij zitten hier met zeven man/vrouw op de Weissensee en schaatsen voor het goede doel. Prachtig ijs en een lekker zonnetje. Helemaal top. Alleen zoekt iedereen zich een ongeluk naar zijn tas. Die zijn tegenwoordig namelijk bijna allemaal zwart. Behalve die van mij. Die hangt vol met gehaakte sneeuwsterren. Altijd zo te vinden. En dat terwijl de mannen het eerst suffe frutsels vonden. Nu willen ze ook een sneeuwvlok.
Hanny
Back to Top
Maria16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Maria16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2015 om 15:17
Haha de mannen komen er dan toch wel op terug,achja ze moeten het eerst zelf ondervinden hè?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2015 om 16:08
wat goed dat jullie daar aan het schaatsen zijn.
Ik heb voor mijn Kleindochter kleine schaatsen gehaakt .die heeft ze aan haar schaatstas gedaan, ook omdat iedereen van de club de zelfde tas heeft
oant Sjen
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2015 om 18:41
Pas maar op Hanny, straks kun je weer je tas niet onderscheiden van de anderen.  LOL Of ga je andere kleuren gebruiken voor de sneeuwvlokken?
Fijn dat je zo'n lekker weer treft om te schaatsen. Geniet er maar lekker van!
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2015 om 20:36
ahhhh lekker schaatsen, geniet ervan!!!
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2015 om 22:18
Ik kan jullie de fluowol van Regia aanbevelen. Mijn dochter is nooit meer haar muts kwijt, en ik vind haar ook sneller terug op de speelplaats. Ben nu bezig met bijpassende muts en wanten.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns