Schaatsen en gehaakte sneeuwvlokken |
Reageer |
Autheur | |
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Januari 2015 om 12:57 |
Wij zitten hier met zeven man/vrouw op de Weissensee en schaatsen voor het goede doel. Prachtig ijs en een lekker zonnetje. Helemaal top. Alleen zoekt iedereen zich een ongeluk naar zijn tas. Die zijn tegenwoordig namelijk bijna allemaal zwart. Behalve die van mij. Die hangt vol met gehaakte sneeuwsterren. Altijd zo te vinden. En dat terwijl de mannen het eerst suffe frutsels vonden. Nu willen ze ook een sneeuwvlok.
|
|
Hanny
|
|
Maria16
Duizendpoot Lid sinds: 16 Januari 2015 Status: Offline Points: 162 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha de mannen komen er dan toch wel op terug,achja ze moeten het eerst zelf ondervinden hè?
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat goed dat jullie daar aan het schaatsen zijn.
Ik heb voor mijn Kleindochter kleine schaatsen gehaakt .die heeft ze aan haar schaatstas gedaan, ook omdat iedereen van de club de zelfde tas heeft |
|
oant Sjen
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pas maar op Hanny, straks kun je weer je tas niet onderscheiden van de anderen. Of ga je andere kleuren gebruiken voor de sneeuwvlokken?
Fijn dat je zo'n lekker weer treft om te schaatsen. Geniet er maar lekker van!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ahhhh lekker schaatsen, geniet ervan!!!
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan jullie de fluowol van Regia aanbevelen. Mijn dochter is nooit meer haar muts kwijt, en ik vind haar ook sneller terug op de speelplaats. Ben nu bezig met bijpassende muts en wanten.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |