Gekte rondom de Fenna wol |
Reageer | Pagina <1 345 |
Autheur | |
Joyce38
Duizendpoot Lid sinds: 21 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat aardig!
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
[QUOTE=Hulten1] Ik had hetzelfde Lidy, vrijdag besteld en dinsdagochtend mijn wol al in huis met Skypac. Dus het scheelt in tijd haast niets met DHL.
mijn pakketje is verzonden op 30-12 en word verzonden via skypac ik heb het nog niet gezien |
|
oant Sjen
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je bij Ice yarns koopt, dan moet je toch meer bollen tegelijk nemen van hetzelfde? Dan hou je vaak bollen over, wat doen jullie daar dan mee?
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb vaak een klein beetje over van een bol. Komt altijd wel weer iets op je pad waar je dat restje voor kan gebruiken.😀
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wanneer ik over heb dan zet ik het op marktplaats of geef het af bij het activiteitencentrum van de GGZ instelling waar ik werk.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik brei nog maar twee jaar, mijn restjes vallen nog wel mee.
tot nu toe heb ik overal nog een bestemming voor kunnen vinden. en als ik vier bollen nodig heb, koop ik geen pakket van 8 bollen. dan zoek ik wel ergens anders, of een pakket van 4 bollen |
|
oant Sjen
|
|
marbud
Newbie Lid sinds: 03 Januari 2015 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Engeline
Ik lees dat je wol besteld hebt in Turkije Ik heb daar prachtige wol gezien maar kon niet zo veel mee nemen zou graag bijbestellen kun je mij vertellen hoe en waar ik de wol via het net kan krijgen dank en groet Marry
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://wolshop.yarnshopping.com/fnt2-22018
Bovenstaande site staat op de 1ste bladzij van het topic. http://www.iceyarns.com/nl En deze vind je gewoon op google. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik bestel direct in Turkije. yarnparadise.com..je kunt er met paypall betalen en doorgaans heb ik het met 4/5 dagen in huis.
|
|
Reageer | Pagina <1 345 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |