En....wat eten wij vandaag!? |
Reageer | Pagina <1 121314 |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
balkenbrij
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
gekookte aardappeltjes andijvie en een gehaktbal. heerlijk
|
|
oant Sjen
|
|
Snowyke
Newbie Lid sinds: 06 November 2014 Status: Offline Points: 37 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kippenburgers met aardappels en broccoli in kaassaus. Morgen kalkoengebraad met ananas en kroketten en volgende week probeer ik het lievelingsgerecht van mijn zoon nog eens te maken; selder met bollen in tomatensaus en aardappels.
Spruitjes en wortelpurré staan ook nog op het lijstje. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb paprikastukjes, tomatenblokjes in saus en kipfilets in de slowcooker gemikt en die staat nu heel slow te cooken. Wat we erbij eten weet ik nog niet, rijst denk ik.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, als het koken zo langzaam gaat als de naam doet vermoeden, heb je nog wel even de tijd om te bedenken wat je erbij wilt
ik maak volkoren-pasta met n kaas/walnotensaus en n salade. geen toetje, al teveel gesnoept vandaag |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb rijst opstaan en ik word gek, de pan die ik normaal gebruik was niet beschikbaar - dus ik pak een andere.
Een pan = een pan of niet dan ? Maar ik ben bang dat de rijst vandaag niet zo goed lukt als anders
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een mooi excuus: de rijst is niet gelukt, de pan saboteerde de kokerij.
De kip was me toch lekker. Ik had pandanrijst, die eerst 8 minuten moet koken en dan afgegoten 8 minuten nagaren. Na 8 minuten in de slowcooker erbij gekieperd, dat bindt dan meteen een beetje. We hebben nog over voor morgen! |
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Varkenshaas op een bedje van prei- en uienringen en champignonplakjes, alweer uit de slowcooker. Het viel me nu pas op dat er geen boter of ander vet aan te pas komt, het is dus niet alleen lekker, maar ook nog eens gezond. Ik sprenkel er wel rosé over heen, maar dan staat het uren zacht te pruttelen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Spinazie, aardappelen, tartaartje en tomatensoep.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
kippenpoot uit de oven,indiaase sperciboontjes(24 kitchen) en rijst
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ofwel broccolischotel
ofwel kip met prei en gember en rijst |
|
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag speklapjes met zuurkool!
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Er zit al een rollade met cranberries in de slowcooker, aardappels en bietjes met ui en appel erbij. De koelkast puilt uit van de lekkere toetjes, dat wordt ienemienemutte.
|
|
wat rozengeur. |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Bami!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
O bami - lekker
|
|
Reageer | Pagina <1 121314 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |