Wie doet er mee? Streepjes deken CAL 2014 |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk idee. Ik heb vorig jaar meegedaan, dus hou me deze keer bij het volgen. Ben benieuwd!
Ik werkte met 3 kleuren, maar helemaal in het (gebroken) wit vond ik hem ook heel mooi.
|
|
Grx
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt ook altijd een sjaal maken, dat is minder steken en minder wol, wel dezelfde lengte, neem ik aan. Of een poppen/babydeken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
het begint bij mij nu toch ook te kriebelen eigenlijk, om mee te gaan doen. Zeker wanneer ik lees dat het niet perse zoveel verschillende kleuren hoeven te zijn. Maar het is niet dat ik helemaal niks om handen heb.........
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |