Sint Maarten |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 November 2014 om 19:18 |
Nou, ik hoop dat ze allemaal geweest zijn, ik heb 24 zakjes met snoep en een speeltje uitgereikt, één jongen viste al achter het net, maar zou met broertjes delen, en daarna heb ik nog twee zakjes met gedroogd fruit uitgedeeld. Volgend jaar maar 30 zakjes samenstellen. Er is geen peil op te trekken, andere jaren had ik op 20 gerekend en dan kreeg het schaakteam van mijn vriendin de resten. Eén keer stormde het en verwachtte ik ze de volgende dag en bleef ik met 20 zakjes voor die schaakvriendin zitten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja lijkt me ook wel lastig om te zorgen dat je genoeg hebt. Hier zou het lastig zijn omdat ik het zou moeten verstoppen, anders aten de anderen in huis het al wel op.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn zoon is 11 november jarig, dus vroeger was er snoep genoeg. Ik dacht dat ik alleen snoep had gekocht, dat ik niet lekker vond, maar toen ik er eentje proefde, smaakte het best lekker. Volgend jaar 30 zakjes, misschien zelfs 35.
|
|
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, dus je had er zelf al wat van gesnoept.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Eén half dropje half schuimpje, het leek me een rare combinatie, maar het klikte.
|
|
wat rozengeur. |
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh, die zijn juist zalig!
Moet ik niet in huis halen want dan zijn ze zo op.
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
De liedjes worden ook steeds "mooier" : SinteMaarten mikmak, mn moeder doet de flikflak, mn vader doet de koprol, valt dan in een hondendrol...ach, toch altijd goed voor een snoepke, toch ;-)
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
vorig jaar vergeten of eigenlijk doen ze hier niet aan st.maarten ...maar had niets in huis, dus gister speciaal naar de winkel voor het geval dat..........nee niemand ..........dus dacht ik , ach het is ook gauw 3 koningen............maar nu 24 uur later is de helft al op , door mij natuurlijk ....
ik ken van vroeger 1 liedje toen woonde ik hier nog niet Sintmartinus bisschop met zien hoge haud op met zien lange slipjas aan door komt sintmartinus aan....... |
|
groetjes geesje
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Hier zongen ze twee liedjes: Sint Maarten (bis) de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan, daar komt Sinte Maarten aan. en: 11 november is de dag *dat mijn lichtje* (bis) 11 november is de dag dat mijn lichtje schijnen mag. Och, bij een jochie deed de lantaarn het niet en toen heb ik geruild met mijne, een haai, kwam ie hem later trouw terugbrengen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |