verjaardag |
Reageer |
Autheur | |
Snowyke
Newbie Lid sinds: 06 November 2014 Status: Offline Points: 37 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 November 2014 om 20:34 |
Morgen, maandag 24 november, verjaart mijn allerliefste Snow!! Ze wordt 1 jaar. Ze is een heel lief Maltezertje. Jammer genoeg heeft ze, vermoeden wij, tussen haar 8 en 12 weken een trauma opgelopen. Ze kwam bij ons op 12 weken en was extreem bang. Het bange is er ondertussen voor een groot stuk uit, maar ze heeft zo erge verlatingsangst dat ze nu bij ons naast bed slaapt, in een mandje met lekkere warme fleeces.
Natuurlijk moest haar moeder zo snel mogelijk terug klaar zijn voor de volgende zwangerschap. Vreselijk. Maar wat was er met Snow gebeurd als we haar niet daar weg hadden gehaald? Ze heeft een heel groot stuk van mijn hart ingenomen. Dit moest ik even kwijt want waar het hart van vol is loopt de mond van over! |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat geeft toch niet, daar is de corner voor.
Toch kun je met een hond een heel eind komen, de echte angst min of meer naar de achtergrond drukken. Met een hond zal dat makkelijker zijn
dan met een kat. Mijn snorremans heeft best wel iets meegemaakt, maar omdat hij hier inmiddels vertrouwd is, is het een heel gemakkelijk beest.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij ons horen de katers echt bij het gezin. Ik maak me druk over onze aanloper, die soms erg gestressed kan zijn en dan moet overgeven van ellende. Wij weten ook niet wat hij allemaal meegemaakt heeft. Je wilt toch het beste voor je dier. Het duurt soms langer voordat ze hun vertrouwen in de mensheid terughebben.
En krijgt hij/zij lekkers? Of een mooi cadeau? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Snow. Ooh een Malteser, hebben wij ook gehad wat zijn dat geweldig lieve en prachtige honden.
|
|
Snowyke
Newbie Lid sinds: 06 November 2014 Status: Offline Points: 37 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank u! Wij hebben altijd cavalier king charles gehad, maar ze verliezen zoveel haar.... En eigenlijk vind ik ze qua gezondheid toch ook niet tip top. (vaak hartproblemen, worden toch minder oud dan Maltezers)
En ja, Snow is verwend!! Dat verdient ze ook. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |