Tip Weer een nieuwe rage ?? |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
O ja, zo'n mand zou ik ook wel willen maken.
Ik ga wel wat anders maken, haha heel gemakkelijk. Ik heb nl. een blikken ton van de buurvrouw gekregen. Daar ga ik touw omheen wikkelen. Nu was ik al begonnen, maar het touw dat ik nu heb is niet overal even dik, daardoor kreeg ik het niet mooi, misschien doe ik het dan wel met garen, of ik ga op zoek naar beter touw.
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Janne gebruik je die kumihimoschijf nog en heb jeeen dikke schijf.als je er niets mee doet hou ik mij aan bevolen vr gr betty
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bloemetje wil jij die link blauw maken a.u.b
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat heb ik gedaan maar het lukt niet .heel vreemt de ene keer lukt het wel en de andere keer niet.
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
nu lukt het wel. Daarjuist in een ander post lukte het mij ook niet en nu dus wel. Waarschijnlijk omdat het bijna Halloween is dat het hier ook spookt.
|
|
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Jij maakt hem toch wel he Bep en omdat het jou wel lukt ben jij misschien een boze heks ha ha of een goede fee.
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Die manden lijken wel op die tassen he?
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja dat klopt maar ...... bij de tas maak je de bodem en dan hou je het zelfde aantal steken.
bij die manden is dat niet het geval.de kunst is meerderen of minderen zonder dat het opvalt in het patroon. en dat valt niet mee om dat uit te vogelen. uithalen is dan ook het gene wat ik het meeste doe. maar ik geniet er van, en kom steeds verder |
|
oant Sjen
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
O geweldig ben erg benieuwd en haak ji op de gewone manier of ook yarn under?En wat voor garen gebruik je bloem?
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ik wil best de boze heks spelen hoor lijkt me interessanter dan de goede fee. |
|
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je er een van kraaltjes wilt maken, daar heb ik nog wel voorbeelden van in een boek. Geloof trouwens dat daar de beschrijving niet bij stond.
Nee Betty, mijn kumihimo schijf doe ik niet weg. Het is maar een plat ding dus neemt geen ruimte in, wie weet heb ik hem nog een keer nodig, sorry. Maar je kunt hem ook zelf maken.De tekening overnemen op een stuk rubber of karton.
|
|
BettyKleien
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik heb er een maar ik hoopte dat jij zon dikkehad
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je man weer beter is kan hij misschien wel iets voor je knutselen, kijk mijn tante gebruikt deze stellage
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
een barkruk met een gat in het midden, moet je wel zien dat als hij de klokboor gebruikt, hij niet zijn knie eronder zet.
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik moest vooral zo lachen om de gewichten die ze gebruikt volgens mij heeft ze de halve ijzerzaak leeg gekocht, ze is bijna 80 - leuk gek en creatief - kom er maar eens om.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |