donker buiten maar wel weer gezellig binnen |
Reageer |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Augustus 2014 om 21:28 |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
en de kerstboom staat precies ook al klaar, enkel het touwtje los knippen zodat hij zijn takken kan uitschudden
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja,en dan wwe kerstballen haken en breien .en o ja engeltjes.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik noem het altijd Sinterklaasweer, als het donker is en regent. Met pappa op de tram, parapluutje mee, jas en das goed dicht en dan etalages kijken bij de Bijenkorf. Maar ja, dat was iets van 60 jaar geleden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet het ook nog heel goed. Bij de beijenkorf, dat waren nog eens etalages.
|
|
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ehhhhhhh?
t was vandaag even een ''goedmakertje'' voor alle herfst dagen, op t strand gezeten, in badpak, twee x de zee in geplonst, die was wel aardig afgekoeld sinds de laatste zomer dag, zon 3 weken geleden. heerlijk!! |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
jij bent bij de ijsberenclub zekerst?
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee beppie, was echt lekker weer hier!!
enne ... die zee ja dat vond ik dan weer heel moedig van mezelf |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ja hier scheen het zonneke ook maar nu ni direkt om in badpak rond te lopen, laat staan in het water te gaan.(warm bad of douche wel natuurlijk)
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
heerlijk,om zo dicht bij de zee te wonen.Heb later in de middag ook nog even in de tuin zitten haken in een hemdje.ook dat was al weer even geleden.eergister de verwarming al even aan gehad en volgende week vrijdag wordt de schoorsteen geveegd,Kunnen we weer (alweer) stoken..
|
|
breienmaar
Post Options
Thanks(0)
|
ja vanmorgen hier in de kamer maar 17.5 graden en smiddags warm genoeg om op t strand te zitten en met die oosten wind t windscherm niet eens opgezet, idd heerlijk! engeline, hoe mooi de rest van nederland ook is de zee wint t bij mij altijd!
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
hoelang door je erover om op het strand te komen?
|
|
breienmaar
Post Options
Thanks(0)
|
nou engeline, voordat deze pc is opgestart en doet wat ik wil, zit ik er al, dwz 5 minuten voordat de voetjes in t zand staan! beetje doorlopen, slenteren duurt langen! we hebben zelfs zeezicht in huis! (wel is waar op de zolder op een stoel gaan staan en je hoofd al verdraaiend uit t dakraam steken, dan zie je de zee, een postzegelgrootte, tussen de villa s door)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vond het herlijk om in de herfst bij zee te wandelen en uit te waaien. Nu neem ik maar genoegen met de ritselende bossen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
breienmaar, in de zomer kan je de zolderkamer verhuren van uw woning. Met zeezicht, daar geven mensen fortuinen aan uit. Want als je een hotel boekt in een zuideuropees land betaal je ook meer voor 'het zeezicht' dat aan uw omschrijving voldoet. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan de Kerstboom wel zetten! Mijn rolluik wil niet meer op of neer en staat tot op zo'n 20 cm boven de grond.
Ik geloof dat ik nu in zo'n periode beland ben, dat het een na het ander kapot gaat. Zal je net zien dat de kerstboomverlichting het ook niet meer doet. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
cully dat is typisch, eens er iets kapot is zijt dan maar zeker dat er nog iets anders volgt.
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meestal bestaat dat uit 3 dingen
|
|
breienmaar
Post Options
Thanks(0)
|
ah cully wat een ellende!
hopenlijk zit er weer snel beweging in t luik! hellaas niks te verhuren bep, al mn koters wonen nog thuis(3 stuks) en we zien wel villa s, maar wonen in een jaren 60 rijtjeshuis, de jongste heeft een kamer... ter grootte van een kast, bed past er maar op 1 mannier in , |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |