En jawel hoor.... |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 September 2014 om 18:01 |
Ik keek in ons filiaal van Zeeman of daar nog andere boekjes lagen, dan die ik al had, en wat zag ik? Een nieuwe tint aqua Royal. Veel aqaaier dan de oude. 7 bollen gekocht.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Judy
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
Post Options
Thanks(0)
|
voorlopig ben je dus nog wel zoet.
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed, de Zman komt op het lijstje bij de action.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanaf morgen is het Lisa garen € 0,75 per bol. Bij Action.
|
|
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb ik daarjuist ook in de reklamemeel gezien.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jajaja ik ga vandaag - heus. Maar ik ga voor de boeken en uiercreme, als er toevallig wol blijft hangen . . . was dat per ongeluk
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
dit had ik dus niet willen lezen :( Mag geen garen kopen, mag geen garen kopen....
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hou niet zo van Lisa, dus alleen een boek van de Action gescoord - wel 3 bollen royal van de Zman uhm. Straks ga ik eens
kijken wat ik al wel en wat ik nog niet had. En dan wordt het tijd voor een nieuw gebreid kattenkleedje voor Snorremans.
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb al 3 weken de andere kant op gekeken............
|
|
groetjes geesje
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
da noem ik wilskracht tonen se. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het vervelende in ons centrum is, dat ik links kijk en een wolzaak zie, kijk ik rechts, zie ik een wolzaak. Moet ik nou naar de lucht of de grond kijken? Of de blik binnenwaarts gericht houden en mijn karakter onderzoeken?
|
|
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
tja Magtelt, naar de lucht kijken is risico op strontvoeten, naar de grond is dan weer risico op builen. karakter zal ondertussen wel gekend zijn denk ik. Dus er zit maar een ding op en dat is overdreven neeschuddend door de straten gaan, zodat de blik telkens van de wolwinkels weggaat. (wel kans op een gedwongen opname dan) |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Portemonnee of pasje in de andere tas zou ook helpen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |