Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Grote bollen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Grote bollen
    Posted: 13 September 2014 om 09:46
Euroland heeft in de folder nu ook grote bollen, 2 voor een trui mt 42, € 5 per bol. Net als Hema en Kruidvat. Dan ben je met Saskia en Royal altijd nog goedkoper uit, dan heb je voor zo'n trui maar 5 bollen á € 0,99 nodig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2014 om 10:25
meh ik heb een keertje eurobollen gekocht ze breide niet echt lekker en voelde vettig aan. ik haal toch liever de duurdere
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2014 om 11:39
Ja, je ziet inderdaad dat het veel minder van kwaliteit is.
Zoals die wol bij action.
Die is echt niet mooi.
Stug met verdikkingen enzv.
M'n moeder maakte een nijntje en had wit nodig en had er daar meegenomen.
Nadien was ze zo teleurgesteld...in het wit daar zaten grouwe stukken in en haar nijntje heeft ze snel aan een kindje doorgegeven en een nieuwke gemaakt met witte bravo .
Wat als je daar een trui mee breit en hoe ziet het eruit na een wasbeurt?
De royal komt veel goedkoper uit daar dit bollen van 100 gr zijn,he.
En die vind ik echt super om mee te werken!
En die mooie kleuren ...ben deze nu bezig voor m'n dekentje...
Einde is al in het zicht...

Groetjes Creananske

Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 01:36
het is misschien handige wol voor als je iets wilt proberen maar voor iets met een mooi eind resultaat niet echt. hoewel ik daar ook weer liever zeeman wol voor haal
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 09:52
Ook in de royal zitten wel eens rare stukjes, maar als ik die oversla wordt het toch best aardig. De soft is trouwens mooier,
maar de laatste tijd komt er hier alleen maar royal binnen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 10:13
Euroland heeft Pinguin garens, ik dacht vroeger dat dat een goed merk was. Ik brei bijna alleen met hun katoen. Hun Pingofine is wel fijn genoeg voor poppenondergoed.

wat rozengeur.
Back to Top
Creananske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Creananske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 10:40
Rapido van Annell is ook een heel plezant draadje om mee te werken.
Zacht en die heb je in alle kleuren...
Ook in 3 diktes...
Sokkenwol,( die je best voor andere dingen ook kunt gebruiken)
Dan de gewone rapido,naald 3.5-4
Maak hiermee graag dekens en truien.
En dan een hele dikke soort ik denk naald 6 ofzo...
Heb hier es een lang vest mee gebreid en die zit zalig!
En die breidde...heel rapido WinkLOL.
Was ook wel een dikke naald,he...
Ja, ben fan van dit draadje...
Zijn wel maar bolletjes van 50 gr maar dan neem ik gewoon van ieder kleur een zak mee,he Wink.
En die vallen ook heel goed mee van prijs.
Groetjes Creananske

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 15:17
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Euroland heeft Pinguin garens, ik dacht vroeger dat dat een goed merk was. Ik brei bijna alleen met hun katoen. Hun Pingofine is wel fijn genoeg voor poppenondergoed.
Volgens mij is dat nog steeds zo, of vind je het niet fijn haken/breien ? Vroeger was het een "echt" merk, tegenwoordig ?
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 18:24
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Bij boekvoordeel wordt Pingouin en Pingofine ook verkocht in een paar kleuren. Dit merk is volgens mij een onderdeel van Lana grossa
Je kunt het ook goedkoper per pak van 10 bestellen
hier
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2014 om 09:44
Bedankt voor de tip, ik had al twee keer geprobeerd om Pingofine te bestellen voor een trui, 20 bol, maar de bestelling kwam maar niet door bij Euroland, nu zei een verkoopster in de winkel dat je alleen katoen kunt bestellen. Maar het stond toen duidelijk in de folder: ook online te bestellen. Afijn ik heb me beholpen met Royal. Op deze site kan het dus wel.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns