Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

scheef trekken van breiwerk

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2014 om 20:45
Ik weet niet, het ziet er beter uit - maar op die Rowan foto's lijken het twee iets verspringende gaatjes te zijn - dat zag ik
bij jou niet echt goed terug, maar dat kan aan de foto liggen. Snap je wat ik bedoel ?
Op de rowan foto's zijn die gaatjes net als voetstappen eentje iets rechts, de volgende iets links en zo verder. Maar ze komen nu in
ieder geval netjes boven elkaar

Foto's plaatsen we eerst ergens op het www, meestal bij een fotosite - je hebt er verschillende en dan kun je ze hier linken.
Sommige dozen hebben een website (zoals jouw dochter) en plaatsen ze daar, ik gebruik mijnalbum, anderen gebruiken tinypic, photobucket enz.
Back to Top
Mie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2014 om 11:06
Bedankt.
Ja, je hebt wel gelijk als je zegt dat het er op de foto anders uitziet.
Misschien is de katoen fijner?

Ik ben wel blij met hoe het er nu uitziet, dus laat ik het zo.

Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2014 om 12:45
Ik denk niet dat het aan het katoen ligt. Het patroon lijkt echt iets anders te lopen. Maar als je tevreden bent nu, vooral zo laten toch.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2014 om 14:43
Originally posted by iepie iepie wrote:

Ik denk niet dat het aan het katoen ligt. Het patroon lijkt echt iets anders te lopen. Maar als je tevreden bent nu, vooral zo laten toch.
Ik sluit me hier bij aan.
Back to Top
Mie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 12:59
Dag allemaal,

Mijn handwerk schiet goed op. Ik heb de rug en de 2 voorste panden af.
Het trekt nog scheef, tot ik er langs de averechte kant mijn strijkijzer op heb gezet.
Het wordt mooi. Als het af is zal ik een foto nemen zodat jullie kunnen meekijken.

Nog veel handwerkplezier,

Mia
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2014 om 13:02
Ben curieus.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.719 seconden.
Lang Yarns