kleding veranderen |
Reageer |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Juli 2014 om 23:14 |
met die hippietas te zien komen er terug 'creaties' naar boven.
Wie heeft er nog kleding of accesoires gemaakt van afgedankte kleding? van de oude jeansen of velouren broeken maakte ik rokken en van calsons (leggings) als mijn kinderen ze niet meer wilden dragen, sneed ik de mik (kruis) open en maakte een zoompje, haalde de elastiek uit de broek en naaide de zoom vast en ze hadden een tshirt met lange mouwen met een vhals vooraan en een vnek achteraan |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een opbergtas van oude zakken van jeans of een tas van de kont en buik met hengsels van de pijpen. Je had ook kielen van boerenzakdoeken. Voor baby en peuter had je er maar twee nodig. Eventueel drie als er mouwen in moesten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor de leeshoek op de lagere school mochten we een kussen meenemen, mijn moeder heeft toen een jurkje waar ik uitgegroeid was
dichtgenaaid en dat werd mijn kussen. Ik weet alleen nog dat het blauw wit geruit was.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |