vandaag.... |
Reageer |
Autheur | |
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Juni 2014 om 06:56 |
Haakwerk, breiwerk en andere knutsels aan de kant.
Heb vandaag een motor tourrit van 160 km. Door brabant, limburg en een klein stukje België. Aan het weer zal het niet liggen denk Misschien een beetje warm. Maar zien wel wat de dag ons brengt |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijne dag
|
|
oant Sjen
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK zal aan je denken terwijl ik onder de parasol zit met een breiwerkje en koel drankje. Ieder zijn meug.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik hoop dat je veilig weer terug was voor de megabui losbarstte?
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Zijn inmiddels alweer een klein uurtje thuis.
Echt een super dag gehad. Vermoeiend en ja magtelt.... Warm Hihihihi Maar als we lekker bleven rijden was het prima vertoeven. Ben nu kapot en heb zere billen Maar het was het zeer zeker waard. Hebben gelukkig geen megabui gehad kvdl Zijn droog thuis aangekomen. Op de gehele dag wel 4 spetters gelukkig Gewoon nieuwschierig, waar en hoe laat? |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Onder de voetbalwedstrijd, en die begon om 8.45, dus ik denk rond 9/9.15 uur. Hagelstenen zo groot als eieren.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Half België heeft live op de tv kunnen volgen hoe het tijdens de eerste helft van een thuismatch van de Rode Duivels op de Heizel (Brussel) huishield. Daarna is het noordoostelijk weggetrokken, een spoor van vernieling achterlatend.
Prachtige luchten, indrukwekkende bliksemflitsen, maar natuurlijk niet leuk als je die hagelstenen op je hoofd (of auto) krijgt. |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
De lucht betrok aardig rond de middag. En ook in de avond toen wij ons aan het klaarmaken waren om terug naar huis te rijden.
Wij hebben er niks van mee gekregen. Gelukkig maar zo te horen. Was toch echt niet doorgereden. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |