Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Pinksterweer

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Pinksterweer
    Posted: 07 Juni 2014 om 21:25
Wat een heerlijk weer, echt een temperatuur om te niksen. Ik heb dat ook ijverig gedaan. Alleen in het stadion waar België-Tunesië wordt gespeeld, is het zwaar mis. Er is een enorme hagelbui geweest en de hagel is blijven liggen. De wedstrijd is voorlopig gestaakt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2014 om 22:39
ja, die bui was de moeite waard. hij is hier net omheen gedraaid met een hoop lawaai en brede linten vol bliksemschichten, maar de hagelbuien hebben ons net gemist. Het was zeer spectaculair om te zien. En blij dat ik niet 10 km verderop woon.
En nu zit ik om half elf nog buiten op het terras in hetmaanlicht, de lucht is zwoel en het enige dat je hoort zijn de kikkers die weer helemaal opgeleefd zijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2014 om 22:55
Wij hadden jaren geleden zo'n hagelbui. Onze auto staat onder een carport, maar de auto's van bezoekers in de buurt zagen er vreselijk uit, allemaal deuken in het dak.

wat rozengeur.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2014 om 23:04
ja, mijn man heeft ook halsoverkop zijn vehikel onder de overkapping gereden toen hij die zwarte vlek op de buienradar op ons af zag komen. ik weet niet of de verzekering dat dekt?
het was ook wel grappig om te zien hoe snel de geiten hun stal in vluchtten bij de eerste flits, en toen het voorbij was zich weer triomfantelijk op hun hoge platform gingen installeren
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2014 om 08:20
Bij kennissen van onze buren dekte de verzekering het wel, alleen waren alle autobedrijven bezet, allemaal bedrijvig met die dakdeuken.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns