als jullie me missen :) |
Reageer |
Autheur | |
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Maart 2014 om 11:47 |
Hey hey allemaal.
Ik heb vanaf vandaag twee weken vakantie. Dus als jullie me minder zien. Dan weten jullie waar ik uitgang |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met 2 tentharingen breiend voor de tent !!! Wolwinkels in den vreemde aan het zoeken en noteren voor het thuisfront
Zoiets bedoel je ?
Fijne dagen.
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Whahaha.... Euh.. nee wat financiële tegenslagen gehad.
Dus helaas geen reis of weg enzo. Maar als ik in ned. Rare wol tegenkom, dan laat ik het weten |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijne vakantie, rust goed uit. Jammer dat het mooie weer even op is!
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel pippie.
En ach.... Wat het mooie weer betreft. Als het zoals vandaag, droog is vind ik het ook best. En twee weken alles mag en niks moet. Heerlijk |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
In nederland valt vast nog genoeg te ontdekken, ik kan je ook de kringloopwinkels
aanbevelen daar zoek ik altijd breiboeken en tijdschriften. Die oude bladen zijn
heerlijk blader en lachvoer en ik brei er soms ook nog wel eens iets uit.
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Whahaha... Da's nog eens wat.
Ga kringloop winkels af in mijn vakantie. Denk dat ik met kasten,stoelen en weet ik veel wat thuis kom. Maar geen breibladen. Ons hele huishouden is nl kringloop hihihi Man en ik zijn vaste klant |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Met je vakantiebril naar de kringloop, voor ontspannende hobbyliteratuur, die kasten doe je dan na de vakantie weer
Neej schatje, geen kast of stoelen - we hebben vakantie, ja maar ja maar.
Echt ik zie het al helemaal voor me
Maar zonder gekheid, fijne vakantie en doe lekker waar je zin in hebt !
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Whahaha lachen |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
als t vakantie gevoel er maar is!!
stukkie fietsen met de termoskan en koffie, gevulde koek onderweg kopen en t is al vakantie! en in plaats van kringlopen een desingshop bekijken en je verbazen wat ze vragen voor prijzen! veel plezier! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoop dat je de komende weken mooi weer hebt, daar profiteren wij dan ook weer van. Fijne vakantie en rustr maar lekker uit.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
hele fijne vakantie en geniet ervan.
Veel mooi weer gewenst. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
lekker genieten
|
|
oant Sjen
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel allemaal.
Ga er zeer zeker van genieten. Vandaag nog een dag orkest repetitie En daarna heerlijk een lege agenda. Hmmmm |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijne vakantie!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ga heerlijk genieten van je vrije dagen,
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |