Hoi nieuwe forumleden |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Whahaha magtelt, ik mis nu de vind ik leuk knop
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik laat het bijtijds weten. Mijn zaterdagen zijn meestal onbezet, er zijn in de zomer kofferbakverkopen, maar zo vaak, dat ik er wel eentje kan missen. Moet Apeldoorn ook meer naar het Westen verplaatst worden?
Misschien is het toch handiger als ik verhuis. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Voor mij is het 1 uur en 21 min. rijden
Valt nog mee. Het lijkt mij erg leuk, maar ook vreemd om mensen te ontmoeten van het net, Waar je veel mee bebt, maar niet persoonlijk ziet. Weer eens wat anders |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is enorm leuk om gezichten te zien bij de namen. Misschien kunnen er mensen meerijden, dan lijkt de weg korter. Meestal duurt het van 10.00 tot 16.00, maar ik kijk niet op de klok die dag, ik zit gewoon klaar vanaf een uur of 9.00
|
|
wat rozengeur. |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Het lijkt mij in ieder geval super leuk.
En hoop dat ik de dag die gekozen word vrij ben. Dus... Wacht af naar data en verder info :) |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben zeker weer van de partij, heb er nu drie mee gemaakt en elke keer weer super gezellig.
|
|
|
|
Nicoletta
Groupie Lid sinds: 16 Februari 2013 Locatie: Lelystad Status: Offline Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, ik dacht dat ik me wel eens had voorgesteld, maar bij deze dan nog maar een keertje.
Ik haak heel graag en heb al verschillende dingen voor mijn kleindochter gemaakt, had dit al een keertje gepost. groetjes, Nicky |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Welkom Nicky.
En op de hobbyddosdag ben je ook welkom, als je wilt komen. Al geven mensen zich een dag tevoren op, iedereen is welkom, je kunt ook je dochter, schoondochter, kleindochter, nichtje of vriendin meenemen, als ze wel van handwerken houden, maar niet van de computer. |
|
wat rozengeur. |
|
Nicoletta
Groupie Lid sinds: 16 Februari 2013 Locatie: Lelystad Status: Offline Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je voor de uitnodiging Ik ben de enige in de familie die haakt en daar zijn ze wel blij mee
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hou het ook in de gaten en hoop te kunnen langskomen. Al is dat 2,5 u rijden.
Veerle wil ook graag meekomen. We kunnen inderdaad afwisselend rijden.
|
|
Grx
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |