Alweer die Action |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Februari 2014 om 11:57 |
De rolmaatjes in diervorm liggen er weer, alleen bij de babyspullen, niet bij de handwerkafdeling. Alles was veranderd, maar ik ging op de lucht van de breiwol al en zo kwam het goed. Biaisband, heel breed in diverse kleuren, 2 op een kaartje 0.79. Knoopjes in donkere tinten, Harry Potter kaartspellen 0,25.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha Magtelt ik hoor het al jou portomonnee is weer leeg getrokken door de action!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
En toen wilde mijn man 's middags ook, omdat ze soep hebben van Herman, de knorrige tvkok en een plaid van 2.40x2.20m. Dus nog een zak knopen gescoord.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij de babyspullen Magtelt, bedoel je het speelgoed? Wordt weer eens tijd om daar een bezoek je te brengen.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, er lagen verzorgingsartikelen voor baby's en een paar speeltjes, het gewone kinderspeelgoed lag nog op de oude plaats. Ik begrijp niet wat die rolmaatjes ertussen deden, vroeger lagen ze bij de brei- en hobbyspullen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oké. Tja elke Action is anders. Bij ons lagen de knopen tussen hobbyspullen voor kaarten maken. Ik zou het eerder bij de confiture verwachten, waar het naaigaren en naalden ligt. Maar daar verwacht ik ook breigaren, terwijl dat ook bij de kaarten ligt.
Ga hier es kijken, dank voor je tip! |
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |