Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Granny smiley

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Granny smiley
    Posted: 15 Januari 2014 om 11:52
Er circuleert een patroon van een omslagsjaal, bestaande uit allemaal vierkanten met een doodskop er in. Die vind ik wel mooi, maar ik ben niet zo van de doodshoofden, dus bedacht ik dat ik er een wilde maken met smileys. Dus ik zoeken op 'granny smiley', kom ik dit tegen (sorry, beetje groot):

Maar goed, ik kan zelf zitten vogelen, en dan kom ik er misschien wel uit, maar heeft iemand misschien een idee of een bestaand patroon? Het is de bedoeling dat de smiley in de goede positie staat als het vierkant gedraaid is (dus vierkant in een ruit). En het liefst wil ik er gaten in 'haken' voor de ogen en monden, in plaats van er later allemaal ogen en monden op te mazen.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 12:39
Leuk idee, ik vind een granny smiley veel leuker dan doodshoofden.
Maar ik kan je helaas niet helpen.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 13:13
Hij bestaat wel met hartjes i.p.v. Doodshoofdjes
Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 15:02
Dat is ook een goed idee Pippie, weet je waar ik dat patroon kan vinden?
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 17:14
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns