Gevallen steken in sjaal patentsteek |
Reageer |
Autheur | |
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Januari 2014 om 16:20 |
Tjonge, als televisiebreiwerk ben ik bezig met een sjaal in patentsteek. Misschien niet zo handig, want bij een spannende film is 't toch ergens misgegaan. Een aantal toeren verderop merkte ik ineens dat ik ergens een steek was kwijtgeraakt maar er iets verderop spontaan weer een had bij gemaakt. Alleen ... 't zag er niet uit! Alleen die ene steek ophalen lukte dus ook niet en er zat niets anders op dan een heel stuk uithalen. Dat gaat nog wel, maar daarna ..... Wat een ellende om die steken er weer goed op te krijgen! Dat heeft even wat tijd en zweetdruppeltjes gekost. Komt ook vast omdat ik niet zo'n heel ervaren breister ben. Gelukkig ziet 't er weer goed uit nu. Weer wat geleerd!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan dat ook niet filmpje kijken en breien tegelijk, ben jaloers op de mensen die dat wel kunnen ! Als ik het al zou proberen zou ik hooguit rechte steken breien.
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer, maar je hebt het weer voor elkaar!!! Prima.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het was geen verloren tijd, omdat je ook een spannende film keek. En gelukkig is het nu weer goed. Ik liet soms een naald of het hele breiwerk vallen bij spannende gedeeltes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hou stug vol, 't moet toch een keer goed gaan! En ik heb er weer een hoop van geleerd! |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |