woonplaats ? |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou wie in de buurt is kan een bakkie koffie/thee krijgen hoor!
niet je hele familie meenemen en voeten vegen! en honden die in de zee gezwommen hebben ff afgieteren aub! en drogen natuurlijk |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan jullie vertellen dat ik in de Haarlemmermeer woon, de vrouw ben van een heerlijke vent, moeder van 5 pracht kindjes en bijna 38 lentes jong ben, en dat is geen geheim .
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
zooooo 5 kindjes wat leuk dat hoor je niet vaak meer, echt leuk zo een groot gezin
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Door het topic waar Dine naar verwees heb ik een achternichtje leren kennen. Heel erg leuk. We wonen niet ver van elkaar vandaan dat is nog eens extra gezellig.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben dan ook super trots op m'n gezin. Altijd wel reuring.
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou ik vind het echt leuk hoor, ik heb er 3 en met aanhang is het nu 6, ik vind grote gezinnen heel leuk, ik moet wel een grotere eettafel gaan kopen vooral als er kleinkinderen komen, ja ik hou er van
|
|
carlaevelien
Duizendpoot Lid sinds: 10 Januari 2014 Status: Offline Points: 138 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf weten moet, en dat het ook niet nodig hoeft te zijn om een verklaring te geven wanneer je het niet wilt. Zo simpel vind ik het.
|
|
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niemand had kritiek, we zeiden alleen "Jammer", is dat kritiek? Het lijkt wel of er geregeld een beetje onenigheid moet zijn om het hier gezellig te houden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Corneliaz
Hobbyguru Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad Lida, heel gezellig ! Zoals ik in dat eerdere topic al had aangegeven woon ik in Heerlen en dat is nog geen 10 minuten bij Lida vandaan. |
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook niet zo snel met het geven van informatie.
Toch iets van zelfbescherming denk. Kan van beide kanten wat aangegeven word het wel begrijpen. Wat dat betreft ieder zijn eigen ding:) Zelf woon ik in alphen aan den Rijn. Naast haken en breien speel ik klarinet ( bes en alt) in twee orkesten. Dit doe ik al 31 jaar. Breien en haken nog niet zo lang, vandaar de vele vragen hihihihi En ik ben .... 38 lol |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die vragen vind ik het leukste van het forum, al kan ik ze lang niet allemaal beantwoorden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar alle kleine beetjes helpen Magtelt.
Wij beginnelingen (hihihi) zijn daar super blij mee :) |
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt ook bv. de provincie waar je woont invullen.
Ik woon zuid-oost Drenthe |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben het wel met Rosa eens. Ik vermeld wat ik wil vermelden en mijn leeftijd meld ik nergens. Ik ben al jaren 25 en dat bevalt me prima. Het is vaak dat een ander het belachelijk vindt, lekker belangrijk :)
Verder heb ik een paar ervaringen door wat kleine workshops te geven in en rond mijn huis, voor mij eenmalig maar sommige dachten dat ze fulltime mijn aandacht mochten opeisen als zij dat nodig achten en vonden mij asociaal als ik niet snel genoeg reageerde. Nee ik pas iets beter op met uitdelen van mijn persoonlijke info. |
|
rosaa
Post Options
Thanks(0)
|
ja en dat is niet om kattig te doen of om op ruzie uit te zijn helemaal niet, ik wil helemaal geen ruzie op het forum veren van dat, en het is fijn voor de gene die het wel willen neerzetten, ik heb daar gewoon geen behoefte aan en geen zin in, ik vind ook dat je dat dan ook gewoon mag zeggen en ik voelde me helemaal niet aangevallen, dus als iemand het er bij wilt zetten en gezellig koffie gaan drinken bij elkaar helemaal prima, maar niet bij mij
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |