McmurryW8f |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
carlaevelien
Duizendpoot Lid sinds: 10 Januari 2014 Status: Offline Points: 138 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heet Hut van mijn meisjesnaam, kun je je voorstellen hoe ik daarmee gepest werd vroeger (Hut, steek je vinger in je...... neus). Ik kan er nu niet meer mee zitten.
|
|
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oei pijnlijk, nou het gaat goed zo allemaal even onze jeugdtrauma's van ons afwerpen. Ik heb/had een brilletje.
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb/had rood haar..... luizen ongesteld of he rooie spring eens op groen. het is nu verkleurd naar blond met iets een rode gloed. als nieuw "dom" blondje gaat er nu weer een wereld voor mijn open.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja eigenlijk is pesten iets van onbegrip van iets dat anders is maar proberen kapot te maken. Ik ben er zelf zo goed als vanaf maar zoals je al gelezen hebt blijft het toch altijd nog doorspoken. Ik was (ben nog) dik en had een beugel etc. dus ga maar na. Maar dit topic is eigenlijk gelukkig de laatste stap die ik nog moest nemen. Soms kunnen dingen raar lopen.
Waar ik wel moeite me heb is dat pesten zo moeilijk te bestrijden is als ik bij ons op het schoolplein kijk dan is het zo ongrijpbaar om er echt wat tegen te kunnen doen want soms zijn de pesters zich er echt niet van bewust terwijl de slachtoffers zich er overbewust van zijn en overal wat achter zoeken. Wat jammer dat het zo ongrijpbaar is en dat mensen elkaar dit aan doen want let op het is niet alleen van knideren volwassenen doen het ook en die zijn nog erger want die weten waar ze mee bezig zijn. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |