Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstballendoos

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kerstballendoos
    Posted: 30 December 2013 om 11:08
In bijna elke huishoudwinkel kun je weer kerstballendozen kopen. Die zijn heel geschikt voor bolletjes wol, restjes die je al opgerold hebt.

Kruidvat heeft sorteerdozen voor sokken en ondergoed, ook heel handig voor je fournituren.

Het viel me op dat we elk jaar in januari moeten gaan schoonmaken, opruimen, sporten en lijnen, volgens de folders.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 13:03
ha dat opruimen, net als afvallen, valt onder de catagorie goede voornemens en onder; morgen beginnen we!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 13:31
Ja, alsmaar morgen, nooit vandaag. Hoewel ik wel weer 2 januari met gymmen kan verdergaan, dat lag afgelopen week stil. De soos begint 9 januari weer, maar dat is handwerken, daar hoef ik geen goede voornemens voor te hebben, hoogstens om eindelijk te stoppen met het kopen van wol, boekjes en poppen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 14:00
Ik pieker ook over een manier om de bolletjes wol netjes en toch overzichtelijk op te bergen. Tot hiertoe zaten die in een grote doorzichtige zak - handig door te kijken. Maar ik heb er nu veel te veel! Mijn groottante overweegt om naar een rusthuis te gaan, en stelt me geregeld voor om op haar zolder een keuze in haar wolletjes te maken. Ik durf dan geen nee te zeggen en kom steeds weer met extra bollen thuis Wink. Misschien toch maar eens gaan kijken voor die kerstballendozen - als die niet te veel plaats innemen.
Grx
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 16:57
oh hier ook zo'n probleem mijn wolletjes worden er alsmaar meer en meer en niks is nog overzichtelijk . Heb al 2 van die stapelboxen gekocht met telkens 4 dozen erin , kast zit vol en nu ben ik ze weer in zakken aan het steken ! Zou echt moeten stoppen met wolletjes te kopen in het nieuwe jaar , maar das dan ook weer een probleem denk ik
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 17:26
Ik woon heel klein en bedacht dat er onder de keukenkasten een loze ruimte is. Dus plint eraf gehaald en zakken met wol eronder gestopt en de plint weer terug geklikt. In mn la met wolletjes zit nu een briefje welke bollen en hoeveel er achter de plint liggen LOL
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 17:29
Hihi, allemaal last van dezelfde microbe merk ik. Maar voor een hobby mag dat, hé.
Grx
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.172 seconden.
Lang Yarns