raar doorlink tekentje |
Reageer |
Autheur | |
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 December 2013 om 02:11 |
Wat betekenen de groene knopjes bij de namen ik klikte erop en werd doorgelinkt naar een of andere winnaars site voor kadobonnen van bijenkorf en V+D klopt dat of is er iets geks aan de hand ??????? Het is een groen half cirkeltje met een pijltje of iets naar rechts boven.
|
|
HakenAllerleiCuracao
Hobbywonder Lid sinds: 10 September 2013 Locatie: Curacao Status: Offline Points: 542 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Macheri
Ik had deze week precies hetzelfde, ook dat er woorden omgezet werden naar urls die alleen maar reclame bevatten. De oorzaak was dat ik maleware op mijn computer had staan die dit dus veroorzaakte. Scan je computer eens met een goede virusscanner
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
nog niet gezien gelukkig
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is nu weg trouwens na uitgelogd te hebben maar ik moet idd dan maar weer een keertje scannen hoewel dat pas gebeurd is maar ja het kan in een seconde in je computer zitten dus Heb wel een goede virusscanner verder maar ja soms glipt er wel eens wat door
Bedankt in ieder geval. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |