stoppen met roken. |
Reageer |
Autheur | |
Calvarie
Hobbywonder Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Januari 2014 om 22:30 |
Rook al 44 jaar met een paar onderbrekingen,
maar ben steeds weer begonnen. Vandaag ben ik overgestapt op elektrisch roken. is nog steeds wel roken maar wel lang niet zo ongezond. hoop dat het gaat lukken dus duim voor me. zijn er nog meer die overgestapt zijn? |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb na 40 jaar roken een lazer behandeling gehad. en rook nu al 10 jaar niet meer.
een lazer behandeling helpt wel maar je moet echt willen stoppen, anders werkt niets. dus vol houden. Ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt. en die zin in een trekje, heb ik nog zo nu en dan.ennnnnnnnnnnnnnnnn niet naar luisteren |
|
oant Sjen
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd dat je de stap gedaan hebt. Nu volhouden.Onze zoon is gestopt via een of ander boek. Dat is nu ongeveer 8 jaar geleden. Het is gelukt, maar je moet er echt zelf helemaal voor gaan.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben nu 5 jaar geleden gestopt zonder hulp van iets.
Je het is een kwestie van echt willen inderdaad en het helpt als je tegen jezelf zegt, ik mag roken maar ik hoef niet te roken. Mijn man rookt nog steeds veel buiten maar ik zie hem achteruit gaan hij heeft een boek van me gekregen maar is er nog niet aan toe helaas. Verder raad ik je aan gewoontes te doorbreken. Zelfs je koffiezetapparaat verplaatsen kan al helpen.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toen ik achter in de 30 was, kwam mijn zoon thuis van de lagere school (zo heette die toen nog) en vertelde me dat ik een junkie was. Ze hadden voorlichting gehad en "als je ergens niet mee kunt stoppen ben je een junk". Dat kwam nogal hard aan, dus ik zei dat ik best kon stoppen. Ik moest mijn aangebroken pakje weggooien en hij ging mee naar de winkel om de andere pakjes weg te brengen. Ik heb hem het teruggegeven geld geschonken voor zijn spaarpot, en ik ben onder zijn strenge toezicht afgekickt. Ik werd wel een stuk dikker, want je wilt toch wel iets in je mond hebben soms.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pleun
Duizendpoot Lid sinds: 06 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 386 |
Post Options
Thanks(0)
|
Anderhalf jaar geleden ben ik gestopt met roken en overgestapt op elektrisch roken.
Heb geen enkele moeite gehad met deze overstap en mijn kleinzoontje heeft geen stinkende oma. Vlak voor zijn geboorte ben ik gestopt na 40 jaar. Veel succes Calvarie, het gaat lukken. |
|
Groetjes Pleun
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
je kan t!!!!
kauwgomm of id in je mond en constant een handwerkje in de hand! koffie pauzes overslaan en na t eten niet aan tafel blijven zitten , ach je weet t zelf wel natuurlijk. heel veel succes!! |
|
Calvarie
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor jullie aanmoedigen,
wil niemand teleurstellen ook jullie niet, en zeker me zelf niet. |
|
m'jo
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
|
eind 99 gestopt met roken.......... nooit meer aangeraakt, ik had 25 jaar gerookt.......
je kunt het!!!
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je zult ons niet teleurstellen hoor. Of het nu lukt of niet ... ik vind t heel knap dat je de sprong waagt. Ik wens je heel veel succes en praat hier je moeilijke momenten gerust van je af.
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
ook van mij wens ik je SUCCES,
ik ben okt. 2007 in 1 x gestopt,........
|
|
groetjes geesje
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel veel succes en vol houden.
|
|
m'jo
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
|
start een haakproject op........ grannydeken haken, zodra je zin in een peuk krijgt haak je een granny!!!!! lol......
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
Calvarie
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is een goeie.
ben mee aan het doen met de deken, zelf nog een deken aan het haken en een vest wat nog aan elkaar gemaakt moet worden. Dus wat dat betreft verveel ik me niet. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |