Joep! (vind ik leuk) |
Reageer |
Autheur | |
carlaevelien
Duizendpoot Lid sinds: 10 Januari 2014 Status: Offline Points: 138 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Januari 2014 om 14:10 |
Een jongen van 13 die haakt en breit, en dat nog flink verkoopt ook .
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, dat is echt leuk, kom je niet vaak tegen.
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach dit vind ik geweldig, echt heel erg leuk zeg, en hij heeft ook zo een lekker bekkie zo een lief gezichtje, een hoog knuffel gehalte en het leukste vind ik nog dat ie zoveel verkoopt, wie het laatst lacht, lacht het best zullen we maar zeggen en hij is echt de laatst lachende hoor
|
|
Jennypenny
Duizendpoot Lid sinds: 22 September 2013 Locatie: Zuid holland Status: Offline Points: 155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig!!!
|
|
Groetjes jenny
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig!! Die komt er wel!
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zag hem op tv, pienter jochie en hij maakt leuke mutsen
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hem ook al eens gezien op een filmpje van het jeugd journaal. Maar ik vraag met toch af of nederland een lesje verschil tussen haken en breien moet hebben. Ik heb hem nl. alleen maar zien haken en iedereen roept dat hij aan het breien is. Of ben ik misschien heel dom.
Maar wel leuk dat hij kan haken en ach opa loopt een beetje achter net als die stoere klasgenootjes. hihihihihi
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
zag m op het blog blij dat ik brei.
gaat ook over haken enz , geweldig toch de hollandse versie in de dop van die breiende/hakende gasten uit zweden! |
|
carlaevelien
Duizendpoot Lid sinds: 10 Januari 2014 Status: Offline Points: 138 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha dat was mij ook opgevallen ja. En dan dat liedje over breien eronder, terwijl hij alleen maar aan het haken was. Maar misschien doet hij dat wel, maar nu even niet in beeld ofzo. Laten we ze maar het voordeel van de twijfel geven .
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja idd het voordeel van de twijfel want het is soms ook op fora of buitenlandse sites verwarrend to knit of to crochet soms wordt het zelfs in patronen nog wel eens door elkaar gegooid
|
|
haakes
Duizendpoot Lid sinds: 25 November 2012 Locatie: zoetermeer Status: Offline Points: 222 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk!
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lache!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |