Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstfilms

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kerstfilms
    Posted: 16 December 2013 om 19:07
Hebben jullie favoriete Kerstfilms? Mijne zijn: While you were sleeping met Sandra Bullock en Jingle all the way met Arnold Schwarzenegger.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2013 om 19:15
Ik ben gek op alle kerstfilms en omdat wij de laatste jaren altijd met kerst met zijn twee zijn kan ik dus ook de ene na de andere kijken, heerlijk... niet opgeprikt zitten maar lekker in mijn huispak genieten van alles om ons heen en lekker af en toe wat drinken, eten en genieten!
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2013 om 19:22
Toch na vele jaren nog steeds s i s s i
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2013 om 19:33
Mijn kerstfilm is 'Home alone'met Macaulay Culkin en Joe Pesci.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2013 om 19:37
ik ben helemaal gek en idolaat van de mooiste kerstfilm aller eeuwen en die heet it's a wonderful life met james stewart en dona reed, ik heb hem gekocht bij bol, het is een hele oude film maar zo heel erg mooi
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2013 om 19:52
Miracle on Elmstreet en Matilda. Worden beide door hetzelfde meisje gespeeld en dat doet ze super goed!
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2013 om 20:00
Santa Clause met Tim Allen, alle delen. Geweldig leuk!

De kids keken gister Santa Buddies, ook erg leuk. Met Golden Retrievers.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2013 om 20:44
ik ben ook gek op kerstfilms , heb er al 4 gekeken verleden week en daar zijn er al 2 bij van "Santa Claus" . De 3de zal voor deze week zijn . Dan nog "Christmas bij de krankz" (ook met Tim Allen en jaimie Lee Curtus)en natuurlijk "de Polar Express" !!!!
heel leuke films , die sfeer en dan onder een zalig deken rond de kerstboom !!! Wat is er nog leuker
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2013 om 20:54
zo'n films komen elkaar jaar terug, en de meesten kan je gewoon herbekijken vanwege de nostalgie.
sommige films ken ik reeds vanuit mijn kindertijd, andere ontdek ik nu met mijn kinderen....
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2013 om 21:28
Santa claus met dudly moore.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2013 om 22:35
Een echte klassieker met Shirley Temple "The little princess". Maar deze wordt nooit meer op de Nederlandse televisie getoond. Cry
En een moderne film "Love Actuality".LOL

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Calvarie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Calvarie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2013 om 23:04
Alle kerstfilms vind ik heerlijk.
Maar Sissi en Little Lord Fauntleroy staan hier toch wel
boven aan het lijstje.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2013 om 23:57
Magtelt je hebt mij op een idee gebracht, ik ben er alvast een paar aan het downloaden, je kunt er nooit genoeg kijken
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2013 om 02:39
Ik  heb vorig jaar  een film gezien en dat  ging  over  een meisje en iets met een bradwer maar  ik weet  niet  meer  hoe die heet  dat was  een leuke film 

En de eeuwige kerstklassieker sound off  music vind  ik ook  nog steeds heerlijk.

Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2013 om 07:50
Love actually en the holiday.

En ons Kerst moet ik ook altijd weer hoognodig de kerstspecials van Keeping up Appearances kijken. En Home Alone :-)
Groetjes, Tineke
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2013 om 17:22
CHRISTMAS CAROL, scrooge rulez hihi. Of het nu de originele versie is, de disney versie is of met de muppets... allemaal leuk :)

En natuurlijk Harry Potter :)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.405 seconden.
Lang Yarns