te veel hehaakt |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | ||
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ook ik ben eigenwijs hoor Marielleke |
||
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
||
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Tot overmaat van ramp, zat vanmorgen mijn vinger tussen de deur van de vaatwasser.
|
||
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
oeps, je meent het...
in dit geval ijs gebruiken hé :-) sorry, weet dat het niet om te lachen is, maar kon het niet laten.... is het erg met je vinger?? links of rechts?
|
||
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
||
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mijn rechter wijsvinger en ik ben rechts.
Ik heb gelijk gekoeld met zo'n pakking, die ik na een val van de trap, altijd in de koelkast heb liggen. Ik heb een grote en kleine, dus kan er 1 op mijn rug en de ander op mijn vinger. Mijn vinger is wat dik, stijf en pijnlijk, maar op zich valt het denk ik wel mee. Maar jee, wat zit er een kracht achter zo'n deur !
|
||
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
haha, die is ook niet gemaakt om een vinger tussen te steken hé maar om stevig te sluiten. veel ijs op leggen en blijven (zachtjes) in beweging houden, anders verstijft ie door de impact op de spieren.. niet forceren, kalmpjes aandoen en je kan zo terug handwerken, maar met een beetje vertraging... al een geluk dat je 2 koelelementen bezit, kzie je al zitten met je vinger naar je rug gedraaid
|
||
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
||
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Jo Bateau
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nou nog steeds last van mijn pols!!!
Kan het dat het met dikke wol sneller pijn gaat doen dan met dunner haakgaren???
|
||
Groeten Jo
|
||
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja ik denk het haast wel. Want ook ik heb meer last als ik met dikke garen haak. Je moet vaak meer kracht zetten, tenminste dat is mijn ervaring. [EMAIL= ][/EMAIL]
|
||
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, hoor ! Dikke wol is heel belastend (vooral spaghettigaren bij het haken)
Onze moeders en grootmoeders breiden heel veel en hadden weinig last maar ze gebruikten dan ook dunnere naalden, meestal 2 tot 3,5 (4 was al uitzonderlijk). Het is pas sinds eind jaren zeventig dat dikkere wol en naalden op de markt kwamen, alles moest trouwens sneller vooruitgaan. . Dunne naalden gebruiken schrikt velen af. Ok, het vraagt wat meer tijd maar de modellen zijn mooier en geven een veel slanker effect en dat laatste is voor vele dames toch ook heel belangrijk, niet ?
|
||
Jo Bateau
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Oh ik vind het niet erg met dun te haken, maar ben een lekkere dikke sjaal van Eskimo aan het haken voor mijn dochter en daardoor heb ik last...............
|
||
Groeten Jo
|
||
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |