Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sint Maarten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Sint Maarten
    Posted: 11 November 2013 om 19:37
Wij hebben drie kinderopvangen in de straat en die namen, naast hun eigen kroost, dus ook hun opvangkindjes mee. Ik ben alle 24 zakjes met snoep en een presentje kwijt. Eén meisje brulde van het huilen, van de emotie, neem ik aan. En er liep een klein pampermanneke mee, voor het eerst, die helemaal niets snapte van het gebeuren. Na ontvangst van het zakje wilde hij met zijn vader naar huis om het open te maken en toen moesten ze de hele straat nog af.

Ik moest denken aan kindjes op hun 1ste verjaardag, als het mooie papier veel interessanter is dan het speeltje, dat erin zit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 21:46
Bij ons (omgeving Oss) doen ze niet aan Sint Maarten.  Lijkt me best leuk al die kindjes te zien met lampionnetjes.  
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 21:56
Bij ons (Winssen,gelderland) ook niet. Bij ons komen ze alleen met 3 koningen langs de deur.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 23:09
Bij ons staan de boerderijen allemaal ver uit elkaar maar toch zijn er kids die komen, echt bikkels. Ik geef ze dan ook meer dan dat ik normaal deed toen ik in het Westen woonde. Er was een kereltje bij van net 3 jaar en die vond onze honden veel leuker dan de snoepjes die ik gaf, daar kan ik dus helemaal van smelten he van zulke kids Heart
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2013 om 00:37
Hier was het niet zo druk, we wonen aan het eind van het dorp en hier moeten ze weer terug. Ik heb zelf met onze dochters van 6 en 3 gelopen, die zongen het liedje in canon, oudste kan het heel goed en jongste zong haar zus af en toe een paar woordjes na. Tweede zoon ging met vriendjes en had een hele bak vol snoep en zelfs 50 cent. Oudste van 11 gaat niet meer, veel te kinderachtig volgens hem.
Groet,

Yobsje
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2013 om 08:07
Hier was het weer gezellig druk. En heerlijk met mijn jongens een uur gelopen.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2013 om 08:11
wij hebben in harderwijk ong 50 kindjes aan de deur gehad. Gezellig.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns