Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

geen braderie voor mij

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 18:17
Balen dat de kuur niet heeft gedaan wat hij moest doen. Ik hoop dat als de dokter langs is geweest, je snel gaat opknappen.

Complimenten over je werk zijn altijd leuk, een beetje een pleister op je zere been. Wink
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 19:32
Het beste met je Bloem. Het is hoop ik geen erycipelas (wondroos of belroos)? Heb dat een paar keer gehad en moet steeds meer dan 1 kuur. Je kunt er behoorlijk ziek van zijn. Sterkte en beterschap.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2013 om 11:36
[QUOTE=Cully] Balen dat de kuur niet heeft gedaan wat hij moest doen. Ik hoop dat als de dokter langs is geweest, je snel gaat opknappen.

Complimenten over je werk zijn altijd leuk, een beetje een pleister op je zere been. Wink
De Dokter komt hier  niet langs, je moet bij  hem komen.
We wonen hier nu 16 jaar en hij is 1 keer hier binnen geweest toen had ik een nierbekken ontsteking.
en belde of hij even langs wilde komen .de assistente vond dat ik daar wel kon komen.
die heb ik heel netjes te verstaan gegeven. dat ik er op stond dat hij naar mij toe kwam .en dat de verantwoordelijkheid verder voor haar rekening was.
Nu heb ik gewoon gebeld voor nog een kuur penicilline .en die kon gewoon bij de apotheek gehaald worden.
Verder blijf ik zoveel mogelijk met mijn been omhoog zitten. gelukkig heb ik hobby's waarbij ik kan zitten.
oant Sjen
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2013 om 12:46
Dat had ik dan verkeerd begrepen. Embarrassed

Ik heb ook al een paar keer voor half dood gelegen, maar komen doen ze hier ook niet !
Dan moet je 's nacht maar zelf bij de huisartsenpost zien te komen, waar ze je dan alsnog met een paracetamol het riet in sturen.

Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 09:28
Hoi, hoe is het nu met je been? Ik hoop inmiddels wat beter.. En heeft je dochter de beursjes nog verkocht op de braderie?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 09:39
Originally posted by fleurtje48 fleurtje48 wrote:

Hoi, hoe is het nu met je been? Ik hoop inmiddels wat beter.. En heeft je dochter de beursjes nog verkocht op de braderie?
Mijn Dochter heeft 10 beursjes verkocht en 4  van de 5 uil sleutelhangers

mijn been zit nog steeds een ontsteking in net boven op het scheen been ,toch zeker een plek van 20 cm.
Ik ben inmiddels 2 penicilline kuren verder .en ga morgen maar weer naar de Dokter.
word vervolgt
oant Sjen
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 10:38
Dit duurt toch wel erg lang! Heb je al die tijd ook pijn?
Wel fijn dat dochterlief goed verkocht heeft. Niet eens zozeer door de opbrengst, meer dat het leuk gevonden wordt wat je hebt gemaakt!
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2013 om 10:47
Jeetje, dit gaat wel erg lang duren. Goed dat je weer terug gaat naar de huisarts. Ben benieuwd wat hij/zij te melden heeft.
Maar wel leuk dat je dochter nog zo goed verkocht heeft. Sluit me helemaal aan bij pippie. Waardering voor je werk blijft leuk.
Sterkte voor maandag.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.266 seconden.
Lang Yarns