staar |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Jofrest
Newbie Lid sinds: 07 September 2013 Locatie: Assen Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
In april ben ik aan staar geopereerd. Onder narcose, want ik vond het doodeng. Direct na het wakker worden kon ik alles weer zien, had weer alle licht van de wereld. Zag daarvoor nog maar zo'n 15%. Heb me netjes aan het nadruppeen schema gehouden. Geweldig!
|
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
om een lang verhaal kort te maken ik laat het nog niet doen en er valt een last van mijn schouders dat willen jullie niet weten ppppppfffffffffffffffffffffffffffffffffff
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tjonge, dat is vast een moeilijke beslissing geweest. Ik hoop dat je een begripvolle arts hebt!. Kun je je zo nog redden?
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja Corrie het zijn soms moeilijke beslissingen die een mens moet nemen maar ik ben er zeker van dat je goed nagedacht hebt toen je deze beslissing nam en zoals je zelf zegt valt er daardoor een hoop last van je schouders af . Het ga je goed Corrie
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou dat komt heel opgelucht over inderdaad
en zolang jij je er goed bij voelt, wat let je. |
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
de arts zei als u uzelf zo nog kunt redden doen wat u wilt kijk als ik echt troebel gaat zien heb ik geen keus meer toch?
ik heb lekker bramen en vlieren geplukt ben heerlijk aan het haken aan mijn volgende deken ( voor een wedstrijd) ga lekker naar de oudjes om met handwerken te helpen heb het prima naar mijn zin wat wil ik nog meer. |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Cozz
Post Options
Thanks(0)
|
Zolang als je er zelf tevree mee bent is de keuze altijd goed gemaakt
je moet toch leven naar je eigen hartje dus veel plezier met handwerken helpen en lekker bramen hoor wat zijn vlieren?
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
groot gelijk Corrie , een mens moet doen waar hij zich goed bij voelt en ik denk dat jij daar aardig mee bezig bent
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
Cozz..................vlieren zijn vlierbessen en die zijn HEERLIJK alleen het is heel veel werk maar dat doe ik graag
Dank jullie wel voor het meeleven. |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mee eens !! |
|
Cozz
Post Options
Thanks(0)
|
Aha die ken ik ja vlierbessen jammm
|
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
heel erg lekker maar wel erg veel werk maar goed nu weer wachten tot volgend jaar whahahhahaah
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |