Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haak katoen

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 11:32
Mijn voorkeur gaat uit naar Catania. Phildar is ook erg mooi, maar daar heb ik heel weinig mee gehaakt.
Verder heb ik nog bolletjes liggen van de Wibra. Nog niet de moed opgepakt om deze te gebruiken.
Met de overige haakkatoen heb ik geen ervaring.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 12:52
Catania  ken ik  niet  maar  ik haak  erg graag  met  Phil coton. Plus dat  dat  voor mij goedkoper is omdat  het hier voor € 2. 00 verkocht wordt en dus geen verzendkosten aan kwijt ben dus dan is  de keuze snel gemaakt   

De nova van de Wibra vind  ik  ronduit vervelend. ik  neem het  alleen als ze mooie aparte kleurtjes hebben maar  het draait  heel erg in en dan gaat  het  ineen splijten en voelt vrij stug aan.

Waar  ik ook  graag mee haak  is de Saskia van Wibra  dan worden de knuffels wel een stuk groter maar  dat maakt niet  uit. 

Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 13:34
Hier ook Catania en Phil Coton. Haakt heerlijk. En splijt inderdaad niet.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 14:44
Catania heeft ook mijn voorkeur Thumbs Up
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.781 seconden.
Lang Yarns