Waar kopen jullie...? |
Reageer |
Autheur | |
Else92
Newbie Lid sinds: 09 Augustus 2013 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 36 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Augustus 2013 om 21:43 |
Hoi Hoi :)
Ik vraag me af waar jullie je haakkatoen vandaan toveren! En dan voornamelijk het draad voor haaknaald 6 of 7. Ik heb nu bolletjes bij de Wibra gehaald, maar dit is 50 gram/33 meter voor 1,99. Dit is vrij prijzig als je er 13 nodig hebt. Ik vraag me dus af of jullie een goedkoper idee hebben, bijv. iets van een webshop ofzo? Mijn bolletjes voor haaknaald 3 of 4 haal ik hier bij de euroland. daar zijn ze 1 of 1,50 geloof ik. benieuwd naar jullie bronnen!
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dik garen heeft altijd weinig looplengte .
Je zou dunner garen kunnen gebruiken en dan een dubbele draad nemen . Ik zelf let altijd op aanbiedingen van katoen b.v hier bij hobbydoos of drops
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik bestel bij hobbydoos en de echtstudio,allebei ook heel snel binnen.
|
|
Groetjes jenny
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
het "gewone" haakkatoen haal ik in Tsjechië als we daar met vakantie zijn.
en verder om heen kijken in de bak van de plaatselijke handwerkwinkel of zoeken op internet.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
hobby4you
Hobbyguru Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga naar de wolschuur bij Hardenberg!
Daar kun je leuk wol kopen!
|
|
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik koop drops via de hobbydoos toevallig had renske in juli een aanbieding
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
AnikaVlasman
Newbie Lid sinds: 09 September 2010 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
regelmatig bij de hobbydoos
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb toevallig gisteren catania gekocht bij Hiphaakwerk voor 2.euro
|
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik koop catania en katia bij hiphaakwerk.
Acryl bij de zeeman en de wibra |
|
Auk
Duizendpoot Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op de markt
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |