Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoe een collage maken ?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hoe een collage maken ?
    Posted: 31 Juli 2013 om 17:21
Ik zie steeds van die mooie foto's langs komen. En ik vroeg me af of iemand me uit zou willen leggen, hoe ik een collage van foto's kan maken, om bij mijn creaties te kunnen showen ?

Ter info: Ik gebruik www.mijnalbum.nl om mijn foto's op internet te zetten en ze dan hier te kunnen tonen.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 23:54
Ik heb Picasa op mijn laptop gedownload en daar kun je collages mee maken. Het is eerst even uitzoeken hoe het werkt, maar als je het eenmaal doorhebt is het heel gemakkelijk.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2013 om 09:02
Dank je wel Yobsje !
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2013 om 09:12
Hier ook Picasa,effe puzzelen en je kan hele leuke dingen maken.
Veel plezier ermee zou ik zeggen :)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns