Prachtig kado |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
Prachtig en van harte gefeliciteerd
Mijn man en ik zijn bijna 13 jaar getrouwd en ik wil ook graag een lounge bankje in de tuin Ik zal mijn man nog eens een seintje geven hih |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi en gezellig ,daar gaat veel gehaakt en gebreid worden en bakjes koffie en thee (en koekjes) gesoupeerd worden
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een bijzonder, mooi en gezellig cadeau heeft je man gecreëerd! Vakantie in eigen tuin. Lekker een wijntje, haak/breimandje erbij, hondjes aan je voeten.
Lief van hem hoor!! alvast van harte gefeliciteerd meid! Dat je deze zomer hier nog lang van mag genieten! En andere zomers natuurlijk.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een mooi kado, voor morgen een fijne dag........
|
|
groetjes geesje
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een super mooi kado, daar kunnen zeker veel uurtjes geknutseld worden geniet er van. en alvast een hele fijne verjaardag
|
|
Marie1888
Newbie Lid sinds: 07 Augustus 2012 Status: Offline Points: 17 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw, een supergaaf kado!! Fijne dag gewenst morgen, maar die kan natuurlijk al lang niet meer stuk!
Groetjes, Mariëtte
|
|
Groetjes, Mariëtte
|
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het lijkt wel of je mij kent maar ik heb nu nog een weekje vrij dus ik ga er lekker van genieten met mijn haakwerk
|
|
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(1)
|
Nog snel even voor het slapen gaan. GEFELICITEERD
En wat dat kennen betreft. Als ik jou bezigheden en activiteiten zie en lees, kon dat niet ver naast de waarheid zijn!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
haakAB
Hobbywonder Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat ziet er idd erg comfortabel uit. Gefeliciteerd met je 50e verjaardag èn met de mooie lounche-set
|
|
Corneliaz
Hobbyguru Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel erg mooi! Van harte gefeliciteerd
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
sonja
Duizendpoot Lid sinds: 15 Juli 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 236 |
Post Options
Thanks(0)
|
faaaaaantaaaaastisch.....
een reuze man heb je en je krijgt er nu nog extra een paar weken zalig zomerweer bij geniet ervan
|
|
Sonja
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |