waarom moet je altijd eerst lid worden.... |
Reageer |
Autheur | |
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Augustus 2013 om 21:51 |
Lange tijd op zoek naar kenners van het Hammond orgel (staat 1 in het huis van mijn overleden schoonvader) en willen hem laten taxeren. Vind ik eindelijk een club, mag je als niet lid geen vragen stellen. Nou ja zeg.........
Iemand hier verstand van Hammond orgels?
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn vader, maar die woont 230 km verderop en ik ben bang dat hij 'm ook niet voor je kan taxeren.
|
|
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien heb je iets aan deze link :
heeft een eigen hersteldienst enzo. Ik denk dat wanneer je hen een mail stuurt en hen de nodige vragen stelt, zij professioneel genoeg zijn om je een degelijk antwoord te geven. Je kan het maar proberen, toch?
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat belachelijk, misschien heeft een lid van hun kluppie er wel verstand van en kan hem taxeren. En misschien ie er wel interesse in hun kluppie.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb er ook een hekel aan, dat je overal eerst lid moet worden.
Van de andere kant, zou ik ook wel eens willen, dat niet heel internet hier op het forum mee kan lezen, maar alleen de hobbydozen. Dus ja, lastig.
|
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is al eens op menig forum voorbij gekomen volgens mij. Ik denk altijd maar zo, niet iets op het internet plaatsen wat je niet aan vreemden kwijt wil.
|
|
|
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij hadden vroeger een Hammond orgel thuis waar mijn broer altijd op speelde. Tjong, wat had ik daar een hekel aan. Omdat ie het (nog) niet zo goed kon kwam er één lange janktoon uit dat ding. Geloof niet dat m'n ouders hem later hebben verkocht. Wist ook eigenlijk niet dat die dingen geld waard konden zijn. Heb je al eens op internet gekeken wat er zoal voor wordt gevraagd?
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
lieveAstrid
Newbie Lid sinds: 09 Augustus 2013 Status: Offline Points: 10 |
Post Options
Thanks(0)
|
anders es bellen naar het Veenpark in Barger Compascuum; daar is een (kerk) orgel museum: daar hebben ze er veel verstand van!
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb via een vriendin iemand gevonden.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
lieveAstrid
Newbie Lid sinds: 09 Augustus 2013 Status: Offline Points: 10 |
Post Options
Thanks(0)
|
super !
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |