Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

waarom moet je altijd eerst lid worden....

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: waarom moet je altijd eerst lid worden....
    Posted: 08 Augustus 2013 om 21:51
Lange tijd op zoek naar kenners van het Hammond orgel (staat 1 in het huis van mijn overleden schoonvader) en willen hem laten taxeren. Vind ik eindelijk een club, mag je als niet lid geen vragen stellen. Nou ja zeg.........Confused

Iemand hier verstand van Hammond orgels?Wink

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2013 om 21:58
Mijn vader, maar die woont 230 km verderop en ik ben bang dat hij 'm ook niet voor je kan taxeren.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2013 om 21:58
Misschien heb je iets aan deze link :

heeft een eigen hersteldienst enzo.
Ik denk dat wanneer je hen een mail stuurt en hen de nodige vragen stelt, zij professioneel genoeg zijn om je een degelijk antwoord te geven.
Je kan het maar proberen, toch?
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2013 om 22:02
Wat belachelijk, misschien heeft een lid van hun kluppie er wel verstand van en kan hem taxeren. En misschien ie er wel interesse in hun kluppie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2013 om 12:25
Ik heb er ook een hekel aan, dat je overal eerst lid moet worden.
Van de andere kant, zou ik ook wel eens willen, dat niet heel internet hier op het forum mee kan lezen, maar alleen de hobbydozen. Dus ja, lastig.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2013 om 14:00
Originally posted by Cully Cully wrote:

Ik heb er ook een hekel aan, dat je overal eerst lid moet worden.
Van de andere kant, zou ik ook wel eens willen, dat niet heel internet hier op het forum mee kan lezen, maar alleen de hobbydozen. Dus ja, lastig.
Dit is al eens op menig forum voorbij gekomen volgens mij. Ik denk altijd maar zo, niet iets op het internet plaatsen wat je niet aan vreemden kwijt wil.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2013 om 15:25
Wij hadden vroeger een Hammond orgel thuis waar mijn broer altijd op speelde. Tjong, wat had ik daar een hekel aan. Omdat ie het (nog) niet zo goed kon kwam er één lange janktoon uit dat ding. Geloof niet dat m'n ouders hem later hebben verkocht. Wist ook eigenlijk niet dat die dingen geld waard konden zijn. Heb je al eens op internet gekeken wat er zoal voor wordt gevraagd?
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
lieveAstrid View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveAstrid Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2013 om 21:15
anders es bellen naar het Veenpark in Barger Compascuum; daar is een (kerk) orgel museum: daar hebben ze er veel verstand van!
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 10:37
Heb via een vriendin iemand gevonden. LOL

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
lieveAstrid View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveAstrid Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 10:44
super Thumbs Up!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.109 seconden.
Lang Yarns