Woezel |
Reageer |
Autheur | |
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Mei 2013 om 15:17 |
Aanstaande zaterdag gaat Woezeltje naar zijn nieuwe eigenaren die al met smart op hem zitten te wachten. Zowel wij als moeder Elsa zijn er wel aan toe, Elsa heeft het af en toe zwaar met dit manneke met zijn eigen willetje
Iedereen hier mag nog even genieten van zijn heerlijke smoeltje Silwick Ain't Kidding My Friends - roepnaam Woezel |
|
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(1)
|
Wat een droppie !
|
|
J@nke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooie Woezel!
|
|
Harmanna
Duizendpoot Lid sinds: 22 Juni 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 273 |
Post Options
Thanks(1)
|
wat een scheet.
|
|
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(1)
|
ohhhhhhhh tis een woezel poepie hoor ♥♥♥
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(1)
|
Wat een lekkere knuffel is je Woezel.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(1)
|
Wat een bekkie,schitterend.
|
|
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(1)
|
oh wat schattig zeg.
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(1)
|
wa een lieve schat zeg
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Lidia2
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Post Options
Thanks(1)
|
O Esther,
Wat een lekker bekkie heeft hij, wat zullen die nieuwe baasjes blij zijn dat hij eindelijk mag komen. Wij hebben de hond Tara van de buren een paar dagen te logeren gehad en dat was geweldig leuk. Groetjes, Lidia |
|
MG Jewelry
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Post Options
Thanks(1)
|
Wat een mooi beestje, om te knuffelen
|
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Lidia, ja de nieuwe eigenaren zitten met smart op hem te wachten, ik zei gisteren al tegen ze "zijn koffertje is gepakt" en toen zei zij "zijn bedje is al opgemaakt" Ze zijn hier elke week op puppybezoek geweest en hij herkent ze al dus dat is heel fijn. We gaan hem morgen zelf naar de nieuwe eigenaren brengen samen met moeder Elsa, ik heb gemerkt toen Elsa bij ons kwam en gebracht werd door de fokster tezamen met haar zus en moeder dat ze makkelijker overal instapte en ze maakte er niet veel van toen moeder en zus weer vertrokken. Oke als je er 10 hebt kun je dat niet doen, maar met deze ene gup wel. Het is natuurlijk ons eerste nestje en eerste pup maar wat is dit een geweldige tijd geweest, het was natuurlijk ook allemaal nieuw omdat wij altijd honden hebben gehad vanaf 8 weken, maar dit was super om de tijd ervoor mee te maken. En na de horrorbevalling van Woezel dacht ik echt... dit wil ik nooit meer maar nu kan ik zeggen.... ja onze Sanne (blue merle sheltie) zal de volgende zijn die gedekt gaat worden. Sanne zal gedekt worden door de zoon van Howard die ik nu gebruikt heb voor Elsa en waar Woezel uit is gekomen. Maar dat zal nog wel een half jaartje duren eer zij gedekt gaat worden.
|
|
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(1)
|
Maak er een mooie dag van!!!
Hij is echt lief!!!! Dat koppie. |
|
J@nke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Esther hoe ging het vandaag?
|
|
Esther1963
Post Options
Thanks(0)
|
Hij is er nog, we brengen hem morgenochtend weg
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |