Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat een pech

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
cynnie1986 View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cynnie1986 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wat een pech
    Posted: 09 Mei 2013 om 10:59
Hoi iedereen.

Wil het nu toch even delen. Na 12 weken pijn. Waarvan ik al 6 weken in het gips heb gezeten. Een kijkoperatie verder. Eindelijk de uitslag van mijn pijnlijke dikke linker pols. Een gescheurde aanhechtingspees tussen spaakbeen en ellepijp. Nu mag ik echt niets meer doen met me linkerarm. Tot de kijk operatie heb ik nog wel mijn hobby's gedaan ook al deed het pijn. Helaas staat mij nu een 2e operatie te wachten waar ze mijn pees gaan repareren. Daarna weer 6 weken gips en in totaal als het goed gaat 3 maand revalidatie.

Maar ik moet nu rust houden tot de operatie.
Gelukkig kan ik nog andere dingen doen heb nog wat patronen liggen die ik moet vertalen. Ook kan ik nu uren patronen zoeken. En bezig met me stamboom onderzoek. Ik zie het maar positief en denk strakskan ik weer pijnloos haken, breien en naaien. Maar voor nu even pas op de plaats en iets anders verzinnen.

Ik zie graag andermans creaties dus zal af en toe een kijkjenemen op de site. En ik wil eventueel ook wel patroontjes vertalen voor anderen. Maar neem dan eerst even contact met me op via de mail.

Liefs Cynthia
creatiefmetjehanden.blogspot.nl
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2013 om 11:15
He wat een fikse tegenvaller Cynthia, ik hoop dat die tweede operatie goed aanslaat en dat je straks ook weer zelf kan gaan hobby'en. Heel veel sterkte! En voor het vertalen van een bijv. Engels patroon zal ik je zeker in gedachten houden, ik kom wel patronen tegen waar ik helemaal gek van ben maar door het Engels houdt mij dat tegen om eraan te beginnen.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2013 om 11:56
Fijn, dat nu eindelijk duidelijk is waar je pijn vandaan komt.
Moet je lang wachten op je 2de operatie ?

Gelukkig heb je al alternatieven gevonden voor het handwerken om te doen. En dan straks na je herstel, lekker je vertaalde patronen gaan maken.

Heel veel sterkte !
Back to Top
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cynnie1986 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2013 om 12:13
Ja je kan er wel in blijven hangen maar dat heeft geen zin. Haha. Ik baal vreselijk dat staat vast. Maar ik kan nog zoveel andere dingen doen.

Esther1963 als je wat tegen komt laat maar weten dan vertaal ik het wel voor geen probleem.

Cully ja ik mag 21 mei weer melden in het ziekenhuis dan gaan ze alles weer opknappen. En inderdaad na alle gedoe kan ik lekker verder haken aan de dingen die anders zouden blijven liggen omdatik het eerst moet vertalen. Haha.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2013 om 13:14
ach Cynthia ik leef met je mee hoor (mag ook voor te beginnen al een maand geen handwerken meer doen , veel pijn , heb tenniselleboog )
Jij hebt nog wat meer pech dan ik nu er een 2de operatie in het verschiet staat Confused 
Wat die patroontjes betreft , ik hou je op de hoogte want als er nu iets is wat ik helemaal niet goed kan zijn het vertalingen (ook al heb ik een vertaalsite maar nog is het heel moeilijk vind ik Embarrassed)
Het beste en spoedig herstel Cynthia , nogal goed dat je een paar andere mogelijkheden hebt waar je op kan terug vallen buiten het handwerken .
Straks kunnen we er weer volop tegenaan hoor , komt wel goed met een beetje geduld meid
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2013 om 13:16

Uit je berichtje merk ik dat je positief bent ingesteld, dat is fijn.

Hoop dat alles uiteindelijk weer goed komt
Hartelijke groeten

Omajan
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2013 om 14:46
Wat een nare toestand!!
Doorbijten en af en toe ff met de deuren smijten!!helpt nix maar lucht zooo lekker op.
Heel veel sterkte!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2013 om 17:27
He bah wat vervelend zeg!! Denk je alles achter de rug te hebben, begint de molen weer van voor af aan.

Sterkte!!
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2013 om 21:50
Tjonge wat een megapech, maar je ziet er al zonnige punten in
Hopelijk kom je de tijd en de pijn goed door, wens je in ieder geval veel sterkte Hug
Back to Top
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cynnie1986 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2013 om 22:51
Dankjewel allemaal.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2013 om 12:31
Wat een pech Cynthia, wel super dat je toch nog de positieve kanten ziet. Sterkte en een spoedig herstel van je pols!
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns