Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bruine Saskia gezocht

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bruine Saskia gezocht
    Posted: 02 Mei 2013 om 11:24
Lieve Hobbydozen,

Het lijkt wel of ik hier de laastste tijd alleen maar kom als ik iets nodig heb. Eigenlijk is dat ook wel een beetje zo, want met nog twee maanden te gaan van mijn afstudeerstage zit ik tot over m'n oren in het werk. Ter ontspanning haak ik af en toe wat (of wat meer, maar ach) aan een granny stripe deken voor mijn oudere zus...

Enige probleem daarbij is dat ik van een bepaalde kleur wol te weinig heb... Het gaat om de Saskia wol van de Wibra (jullie welbekend), met het kleurnummer C-10840. Het is een bruin-grijze-taupé kleur wol, misschien dat een foto helpt.

Wie o wie heeft nog een bol of drie (meer mag = beter) over en wil deze aan mij verkopen? Kosten (inclusief verzendkosten) worden uiteraard vergoed.

Ik had dit berichtje ook al in het topic gezocht geplaatst, maar daar komen maar weinig reacties en ik zit eigenlijk een beetje op hete kolen...

Verder gaat alles goed met mij. Heel druk met afstuderen en solliciteren, vandaar dat ik hier bijna niet meer kom...
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 11:26
Helaas. Ik heb voor je gekeken in mijn voorraad. Maar geen enkele bol van deze kleur.
Ik hoop dat iemand anders je kan helpen.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 11:27
Hey Ieke,

Sowieso fijn om wat van je te horen :D

Op je vraag... Helaas ik heb ook niets liggen :(
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2013 om 19:45
Ik ook niet, ik zag alle kleuren van de regenboog, maar niet de gevraagde.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2013 om 10:15
Ik heb een klein beetje liggen, nog niet een een bol, wanneer je het wilt hebben geef je maar een gil.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2013 om 10:19
Bedankt voor alle lieve reacties!

Ik ga even overleggen met zuslief, dan hoor je van mij Diny! Heb je enige indicatie hoeveel gram het nog is? Dan kan ik even berekenen hoeveel extra toeren dat oplevert... Meten = weten ;)
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2013 om 20:47
Sorry, die kleur heb ik helaas niet liggen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2013 om 08:14
Dames, ik kan via via nog een hele bol overnemen van iemand. Voorlopig ben ik dus weer even gered. Iedereen in ieder geval heel erg bedankt voor het zoeken!

Diny, je mag lekker zelf aan de slag met je laatste restje bruin! Je weet nu dat het een gewilde kleur is, dus geniet er maar extra van ;)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.688 seconden.
Lang Yarns