Hotfix. |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | ||
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Daarom gebruik ik altijd de strijkbout want door het gebruik van de applicator lost de lijm eerder op en komt dan onder het steentje uit en daar heb je met de strijkbout geen last van. Het werkt net iets netter. Daar komt bij dat je eerst helemaal je patroon kan leggen voordat je het op de stof strijkt. De Rhinestones die ik gebruikt worden zelfs op baby romperstjes en shirtjes geplakt en dus heel vaak gewassen en gaan nooit los en blijven glimmen. Maar zoals gezegd er zit heel veel verschil in steentjes.
|
||
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
||
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hier bij lidl waren ze helaas op....hoe werkt zoiets met eeen strijkbout dan?
|
||
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kijk maar eens hier, staan diverse filmpjes http://www.hotfixonline.nl/c-632124/hotfix-applicator-demofilm/ |
||
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
||
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ok ga ik doen. Dank je wel Claire!
|
||
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
|
Heb even gekeken... dus als ik het goed begrijp kun je, net zoals de kant en klaren applicaties, je zelfgemaakte applicatie die je op die folie gemaakt hebt, ook gewoon erop strijken?
|
||
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Oh jee... een nieuwe verslaving geboren hier... Ik heb al jaren een applicator maar doe er niets mee, maar met een strijkbout lijkt me ideaal... |
||
Veel liefs van Marieke
|
||
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
|
Welke verkoper was dat? Ga ik eens spieken:-) |
||
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
|
O sorry je had al een link geplaatst :-).
|
||
Einie25
Newbie Lid sinds: 29 April 2013 Locatie: Witmarsum Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb een shirtje waar de steentjes vanaf vallen. Nu moet ik daar nieuwe steentjes voor hebben maar kan nergens soortgelijke vinden. Iemand een idee waar ik driehoekige matte donkergrijze hotfixsteentjes kan vinden? Of een manier waarop ik deze alsnog op mijn shirtje kan plakken zonder hotfix..
|
||
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Al bij hotfixhobby.com gekeken ????
Brievenbuspost versturen ze gratis
|
||
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |