Nieuwe hobby ? |
Reageer |
Autheur | |
Karin
Newbie Lid sinds: 14 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Onderwerp: Nieuwe hobby ? Posted: 14 November 2005 om 22:28 |
Hallo allemaal, Ik ben helemaal niet bekend met breien en haken. Maar bestaat de mogelijkheid om als leek deze Poncho te maken ? Ik heb nl. geen weet van wat voor naalden ik moet gebruiken.. Wie kan me op weg helpen ? Alvast bedankt.... Groetjes Karin |
|
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Posted: 30 November 2005 om 16:40 |
Dat moet lukken, de basis is twee rechthoeken (ongeveer 60 bij 90 cm) gebreidt met rechte steken, op pennen met een dikte tussen de 8 en de 12, dit hangt van het garen af dat je koopt. Van lap 1 bevestig je met de bovenkant aan de zijkanten van lap twee, de onderkant van lap twee aan de zijkant van lap 1 (zie http://www.hobbydoos.nl/forum/forum_posts.asp?TID=141 ) aande onderkant van de poncho bevestig je lange franjes en klaar is kees |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |