Yarn Flower Blanket |
Reageer |
Autheur | |
Carobella
Newbie Lid sinds: 03 Maart 2024 Locatie: Zeist Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Maart 2024 om 21:39 |
Hallo,
Ik ben sinds een tijdje aan het haken en vond wat patronen uit de yarn now age leuk. Waaronder de flower blanket. Ik kom niet voorbij de 5e tour van een hexagonmotief. Ik kom er gewoon niet uit. Ik moet van 24 steken naar 30 er staat 1l * 1v AL, (2st VL in volg s) 2x, sla vervolgens drie steken over (tussen v AL steken) - en dit alles 5 keer herhalen. Ik heb van alles geprobeerd en uitgetekend maar ik kom er niet uit. Ik zie iets over het hoofd. Voor mijn gevoel minder je ook meer dan er bij komen en toch moet ik met 6 v en 24 stokjes eindigen Wie kan mij uit mijn lijden verlossen Lieve groet Carobella
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ken het patroon niet en kan me er zo ook niets bij voorstellen helaas.
Misschien een rare vraag, maar heb je ook geprobeerd om simpelweg te doen wat er staat? Zonder nadenken het patroon volgen? Ik heb bij Drops patronen ook vaan problemen wanneer ik erover na ga denken, maar het simpelweg doen werkt haast altijd. |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |