Knipmode Disney verkleedboek |
Reageer |
Autheur | |
Anne2012
Newbie Lid sinds: 10 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 10 Januari 2012 om 12:13 |
Hallo Allemaal, Ik heb via de website van Knipmode (http://www.knipmode.nl/disneyboek) het Disney verkleedboek gekocht. Ik heb het thuis gekregen en het is echt een aanrader!! Er staan hele leuke patronen in van allerlei Disney figuren voor kinderen. Mijn kinderen zijn ook erg enthousiast en ik ga meteen aan de slag. Dus voor wie nog meer creatief en orgineel wilt zijn tijdens de carnaval, koop het boek! Groetjes |
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
als je oude knips hebt van rond de carnavalstijd dan heb je veel van de patronen ook al.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lollig dat iemand lid wordt om alleen heel enthousiast een tijdschrift aan te prijzen
|
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij de bieb hebben ze die ook. daar heb ik hem al eens geleend.
|
|
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb wel eens in dubio gestaan maar mijn kwaliteietn op de naaimachine zijn niet zo goed helaas Het is een mooi boek zo heb ik wel het poppenkleertjes boek gekocht |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |