Warm. |
Reageer |
Autheur | |
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Juni 2024 om 10:50 |
Iedereen last van de warmte? Op vakantie? Het is hier al weken erg stil.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja is erg stil hier, log al niet meer elke dag in.
Ik niet op vakantie, en binnen is het goed uit te houden. Hopelijk bij jouw ook een beetje te doen met de warmte.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
na het regenseizoen, dat met gemak een half jaar of zelfs langer kan duren hier in deze contreien, was er inderdaad vorige week een kentering.
Er kwam geen nat meer uit de lucht, maar wel uit mijn porieƫn. Gelukkig is het al weer voorbij, want bijna had ik mijn strooien rokske bovengehaald. De voorbije maand hebben wij Ikea van de ondergang gered. De zoon had uiteindelijk besloten om een nieuwe keuken te plaatsen en 75 pakketten moesten worden opgehaald en de kleindochter krijgt een nieuwe kamer en daar dan 27 pakketten voor gaan halen. Wat mij wel opviel was dat de keukens hier in Belgiƫ een pak goedkoper zijn en de meubels voor de kleindochter dan weer een pak goedkoper in Breda, en met een pak bedoel ik een derde van de totale prijs. En dat kan niet aan de BTW liggen. De volgende opdracht die ik op mij heb genomen, is het zoeken naar de Rachel koekjes van Lu. Hier nergens meer te vinden, dus als we op vakantie zijn in Nederland daar op zoektocht gaan (een mens moet een doel hebben op vakantie). |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn hersenen werken niet op volle sterkte, als het zo warm is. Ik beantwoord mail en zit suf te kijken naar facebook, daar blijft het bij.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |