Nieuwe Aan de Haak |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 Augustus 2021 om 08:26 |
Ik kreeg gisteren de nieuwe Aan de Haak in de bus. Er staan leuke patronen in. Het is de moeite waard om hem in te kijken in een tijdschriftenwinkel. Er staat onder andere een aankondiging in van het haakboek van Karin Bloemen. En je kunt van Dendennis een pakket voor een beer bestellen waarmee je het Emma kinderziekenhuis steunt. Ik vond een gevlochten sjaal erg leuk, alleen lossen en stokjes, maar ingenieus in elkaar gevlochten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Magtelt. Ik ga zeker kijken. (Ik verveel mij zo😁😁😁)
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik lees weleens Ariadne. Is ook best leuk.
Maar soms denk ik: Het ziet er leuk uit op de foto, maar wannneer doe je zoiets nou echt? Zoals een takken- en drogebloemenbos aan het plafond hangen of een ladder als boekenkast gebruiken. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat heb ik nou ook Chrissie. Een beetje overdreven soms.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
En alles moet oud zijn, met krassen in de verf.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De kerstspecial is uit, nr. 35. Op de voorkant staat: Accessoires, Home Deco, Kleding, Gifts, Amigurumi. Waarom er zoveel Engels bij zit, weet ik niet. Ik geef altijd gewoon cadeautjes of kado's, geen gifts. Mijn dochter sprak in haar kinderjaren van Versierderigheid, ik denk dat ze Home Deco bedoelde.
|
|
wat rozengeur. |
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Magtelt. Ik vraag mij ook steeds af waarom er zoveel Engels bij moet tegenwoordig. Ik moet tegen mijn kleindochter van 15 regelmatig zeggen dat ze iets in het Nederlands moet zeggen. Van een kant begrijp ik het wel, ik had vroeger vaak moeite met Nederlandse woorden omdat ik het Duitse woord vaak eerder paraat had. Naai en handwerk boeken had ik allemaal in het Duits, die waren er veel eerder en gemakkelijker te krijgen dan de Nederlandse.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Chrissie
Post Options
Thanks(0)
|
Ik houd ook niet van teveel Engels terwijl er gewoon Nederlandse woorden zijn.
Herkent iemand dit? Dat er heel veel 'imperfectie' voorkomt in interieurmode.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Als mensen zeggen "flabbergasted" te zijn, krijg ik spontaan de kriebels
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |