Trui met strepen [#941553] |
Reageer |
Autheur | |
Zonnetje
Duizendpoot Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 278 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 April 2022 om 10:32 |
Ben een trui aan het breien met het garen cotton light
Maar nu ben ik begonnen met de mouw en dan geven ze aan dat je het 3 keer moet herhalen Maar de eerste naald beginnen ze met een overhaling en dan moet je het herhalen maar hoe gaat dat dan. Dit snap ik niet want je gaat minderen Graag reactie van jullie kant dientje@deunk.nl
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een overhaling is toch een mindering? Als het in een rechte naald gebeurt, neem ik altijd de steken recht ingestoken op de rechternaald, dan zet ik ze averecht terug en dan brei ik ze samen, een keurige mindering.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien dat je iets meer informatie kunt verstrekken over hoe het patroon er uit ziet c.q. welke steken etc. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |