nieuwe forum heel traag |
Reageer | Pagina <1 234 |
Autheur | |
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien staat er nog iets verkeerd aangevinkt bij jou Marileen ik heb er geen last van en ook niet gehad vind het vervelend voor je dat je dat steeds in beeld krijgt zou toch nog even verder zoeken. |
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niet opgeven hoor! Het is allemaal de schuld van Google Heb je geprobeerd wat Mutti zegt? Dat ene vinkje weghalen? |
|
Blessed to be a blessing
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Marileen helemaal rechts staat nog een vierkantje(naast origineel weergeven ) met als tekst engels altijd vertalen .
Als daar een vinkje in staat moet je dat wegklikken dan is je tekst (blijvend??) goed .
Het nadeel is dat je nu ook je vertaling bij Member Control Panel kwijt bent ,maar dat is niet zo irritant als die rare teksten .
gr mutti
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Whoehaha ik klik op de link die tante Jan geeft en ik zie inderdaad hele rare teksten. Mijn eigen tekst 'ik zie nog steeds die teksten niet' vertaalt google met 'ik zie nog paarden (steeds) sterven (die) teksten niet'.
Kan me wel indenken dat jullie gek opkijken van dit soort teksten, maar nu zie ik de humor er wel van in.
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
chat ????????? hulp ik vind hier niks meer
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik krijg nog steeds heel selectief berichten. Ik zie er nog geen lijn in.
Ik moet zeggen dat ik het minder leuk vind,zoals het nu is. Ik mis de knop actuele berichten. Ik weet hij heet nu anders, maar het is net of het minder overzichtelijk is. Als je niet inlogt, krijg je veel minder berichten te zien bij last posts, dan wanneer je wel inlogt. Groetjes, Lida
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik moet zeggen, ben eigenlijk wel gewend . Tuurlijk zijn er soms wat dingetjes. Maar dat zal vast wel goed komen.
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hobbel ook al wat mee. Als alles in de ned.taal komt te staan, gaat het waarschijnlijk veel beter. Houd moed.
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lidwina, bij mij is het ook nog een ramp
En net als jij vind ik het ook minder leuk zo
Het forum is ook heel traag
Vind het wel heel vervelend en voel me wel een beetje schuldig dat ik er wat
negatief ovr ben hoor, want Renske doet natuurlijk haar best.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Marileen Heb jij nu nog steeds vreemde tekst ???
mutti
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Marileen, misschien moet je straks als je pc klaar is je laptop opnieuw installeren. bij mij is hij niet meer langzaam en het berichtje plaatsen gaat ook steeds vlugger
|
|
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja de ene keer wel en de andere keer valt het mee.
Snap er niks meer van
Ook vervelend dat het zo traag is.
Oh jah......ik zie ook vaak teksten en berichtjes door elkaar heen....ennuhhhhhhh.....
ik heb toch geen alchohol op hoor .....lust ik niet eens
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
na het wegklikken van het V tje heb ik geen rare tekst meer .
Ook is hij niet langzaam meer en Chat is nu niet meer aan het knipperen .
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb mij al onnozel gezocht naar dat V-tje van jullie. Ik kan niets vinden. Omdat ik jullie dat wilde zeggen moest ik natuurlijk eerst inloggen en toen zag ik het in een flits staan. Dus dacht ik: als ik ingelogd ben ga ik kijken wat dat nu precies is. Maar... na het inloggen was het hele V-tje weg!!! Mijn teksten zijn eigenlijk altijd normaal, ook als ik niet ingelogd benGroetjes, Lida
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Lida
Als je geen kromme tekst hebt heb je ook dat V tje niet . IK heb het nu ook niet meer .
Alleen als ik op Engels altijd vertalen klik komt het weer terug ,maar misschien heb jij dat ook niet staan ,
Ik ben nu alle knoppen aan het uitproberen .Wist niet dat er zoveel te ontdekken viel .
Het houdt ons wel van de straat en uit de kroeg .
gr /tineke
|
|
Lidia2
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat van die teksten heb ik allemaal niet, hb misschien ook te weinig daar voor gedaan. Maar ik krijg nog steeds geen e-mails binnen. Krijgen jullie die wel weer allemaal binnen.
Groetjes, Lidia
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Yesss...yessss....yesss.......ik heb het v tje gevonden. Het is nu weg ennnnnnn...........
oepieeee......geen rare teksten meer. Gaat nu een stuk beter!
|
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
Simoontje....volgend weekend komen Karin en Gerard m`n pc terugbrengen,
en dan gaat Gerard m`n lapje ook nakijken heeft ie gezegd
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
fijn . |
|
Reageer | Pagina <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |